Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyopstartet webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Alle, 

Jeg har lige startet min webshop op hedder, som hedder: www.speakeco.dk, jeg søger derfor feedback i alle former på design, brugervenlighed og selve konceptet. I får derfor en kort lille beskrivelse af webshoppen

Webshoppen sælger højttalere/amplifiers til smartphones og tablets. Disse højttalere er miljørigtige idet de er lavet af henholdsvis bambus og genbrugs pap (hertil bruger de ikke strøm). Højttalerne forstærker lyden fra din smartphone og tablet og giver en klarere lyd, de er hertil tænkt til at være nemme at tage med diverse steder, hvor man ønsker en bedre lyd fra sin smartphone. 

Det er min første webshop og jeg er derfor ret ny indenfor alt det, derfor jeg vil sætte stor pris på, at få noget feedback på det hele, fra alle synspunkter! 

Hvis der er nogle, der har nogle gode råd om, hvordan man får markedsført sig bedst muligt til at starte med vil disse råd blive taget imod med åbne arme. (Jeg er pt. i gang med at lave en adwords kampagne, samt jeg er gået i gang med at annonce på de sociale medier. Hertil er jeg på nuværende tidspunkt i gang med at skrive til diverse sider, der kunne have interesse i at anmelde mit produkt på deres side)

 

På forhånd tak for jeres tid! 

Hilsen Frederik 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)