Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

drive webshop fra Asien

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Jack

Det var ikke for at kritisere eller andet, så håber ikke det blev opfattet sådan. Jeg er blot oprigtigt nysgerrig efter hvordan man klarer sådan noget når du sidder så langt fra dine primære markeder. Der vil jo altid være nogen der har fortryder. Skal de sende retur til Asien, eller har du en returadresse i Danmark og de lande du ellers sender til? OG hvad med eventuelle reklamationer og ting der skal repareres? Der er jo stadig en lokal lovgivning der skal overholdes. 

Så jeg er blot interesseret i at høre om du har fundet en genial løsning, eller om du tager det som det kommer? Vi skal selv til at udvide til andre markeder, så derfor min interesse...

Nå men det er jo også langt fra trådens oprindelige emne, så jeg beklager mange gange, og vil prøve at få stillet min nysgerrighed på en anden måde. God vind med salget og projektet :)

Hilsen Morten

Hej Morten

Opfattede det bestemt heller ikke som kritik :-) men alligevel et mærkeligt spørsmål, hvorfor skulle man ikke kunne drive online handel her fra, der er heller ingen som har sagt Danmark er målgruppen :-)

det er helt klart en udfordring og indløsnings aftalen er den første som skal på plads, der efter fragten, man må nemlig ikke sende noget med litium batterier med luftpost via det lokale post væsen, men der er andre løsninger.. kunne også være det kommer på tale at finde en samarbejdspartner i eu, jeg beskæftigere mig med engros salg her fra.. syntes dog ikke mine kunder har været nemme, så der for overvejer jeg selv at åbne online, vi har jo næsten alt her :-)

Kommer til at tænke på en gammel kreativ historie, om ham der gerne ville sælge sko online, ingen ville sælge engros til han, men han lavede en online shop alligevel, når kunderne købte nogen sko løb han ned i de lokale forretninger og købte, og her efter sendte til sine kunder.. da han fik mere volume på sin shop.. havde han ingen problemer med at købe engros..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)