Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

drive webshop fra Asien

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går nu og overvejer selv at starte webshop fra Hong Kong hvor jeg bor,
nogen som har nogen bud på hvad eller hvem der er det bedste valg til at stå for betalingens delen (indløsnings aftalen) ?

Vi bruger den lokale bank her nede og den vil jeg i første omgang helst ikke blande ind i det, ud over at pengendene skal ryge ind på den lokale konto 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad branche og produkt går du ind i, det synes jeg er vigtig information.
Ex. vil et ungt publikum måske være ok med paypal, mens hvis din målgruppe er mødre (ex. børnetøj) vil de kræve noget dansk de kender.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :

Hvad branche og produkt går du ind i, det synes jeg er vigtig information.
Ex. vil et ungt publikum måske være ok med paypal, mens hvis din målgruppe er mødre (ex. børnetøj) vil de kræve noget dansk de kender.

Nogen concepts shop's det kan være alt fra legetøj til golfbiler, der kommer noget volume på så Paypal vil nok være for dyrt, men alm kredit kort som Master & Visa 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må hellere lige tilføje at Danmark ikke er målgruppen alene, så dankort er uden betydning

Jeg har set https://www.checkout.com nogen som kender dem og deres priser? men i bund og grund er det penge det handler om, så det er med at vælge den rigtige, ville være en skam hvis firmaet gik kongkurs mens man havde penge i klemme,

af en eller anden grund bryder jeg mig ikke rigtig om paypal, engang jeg solgte nogen i avisen fik jeg betaling via paypal, køber fik underligt nok anuleret sin betaling efter den var gået igennem, der efter lavede han en ny betaling hvor det var mig istedet for ham som betalte transauksudgiften.. det syntes jeg var underligt at det kunne lade sig gøre, jeg opdagede det først efter jeg havde sent pakken, nu var det ikke de store penge, men måden som skuffede mig  

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Ulrik Moe´s www.kortgebyr.dk   der kan du klikke dankort bort hvis det er uden interesse og i det hele taget klikke ting fra og til samt sætte dit forventede antal salg og snitpris

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Prøv Ulrik Moe´s www.kortgebyr.dk   der kan du klikke dankort bort hvis det er uden interesse og i det hele taget klikke ting fra og til samt sætte dit forventede antal salg og snitpris

Tak John, men er de fleste (nets & teller) ikke kun for europæiske kontoer?, vi skal bruge (Bank of China Hong Kong)

Jeg kan godt se der er kommet nye med, men de ser lidt dyre ud

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
det kan være alt fra legetøj til golfbile

Jeg er blot nysgerrig, men hvordan vil du klare eventuelle reklamationer på en golfvogn når du sidder i Hong Kong? Eller returvarer fordi sønnike ikke lige kan lide farven på den legetøjsbil som Farmor købte??

Hilsen Morten

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jack:
det kan være alt fra legetøj til golfbile

Jeg er blot nysgerrig, men hvordan vil du klare eventuelle reklamationer på en golfvogn når du sidder i Hong Kong? Eller returvarer fordi sønnike ikke lige kan lide farven på den legetøjsbil som Farmor købte??

Hilsen Morten

Det vil vi klare helt på samme måde som dig og alle andre, hvad skulle der dog være i vejen for det ?
nu skal du heller ikke ta den golf vogn helt så bukstaveligt :-)

Jeg har ofte handler både i Usa og andre lande på nettet, helt uden problemer

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
er de fleste (nets & teller) ikke kun for europæiske kontoer?,
jo nets dankort er jo kun for danske shops helt korrekt - du kan ikke bruge nets hvis du ikke er dansk firma så det må du krydse bort

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jack:
det kan være alt fra legetøj til golfbile

Jeg er blot nysgerrig, men hvordan vil du klare eventuelle reklamationer på en golfvogn når du sidder i Hong Kong? Eller returvarer fordi sønnike ikke lige kan lide farven på den legetøjsbil som Farmor købte??

Hilsen Morten

Det vil vi klare helt på samme måde som dig og alle andre, hvad skulle der dog være i vejen for det ?
nu skal du heller ikke ta den golf vogn helt så bukstaveligt :-)

Jeg har ofte handler både i Usa og andre lande på nettet, helt uden problemer

Hej Jack

Det var ikke for at kritisere eller andet, så håber ikke det blev opfattet sådan. Jeg er blot oprigtigt nysgerrig efter hvordan man klarer sådan noget når du sidder så langt fra dine primære markeder. Der vil jo altid være nogen der har fortryder. Skal de sende retur til Asien, eller har du en returadresse i Danmark og de lande du ellers sender til? OG hvad med eventuelle reklamationer og ting der skal repareres? Der er jo stadig en lokal lovgivning der skal overholdes. 

Så jeg er blot interesseret i at høre om du har fundet en genial løsning, eller om du tager det som det kommer? Vi skal selv til at udvide til andre markeder, så derfor min interesse...

Nå men det er jo også langt fra trådens oprindelige emne, så jeg beklager mange gange, og vil prøve at få stillet min nysgerrighed på en anden måde. God vind med salget og projektet :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)