Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfarne Serie Iværksættere Søger ny Forretningside/Partner - Vi har Start Kapital og Kommercielle Kundskaber

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har sendt dig en email til skoumartin@gmail.com. 

Vi tales ved.

Mvh. D

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange henvendelser :)

Vi lukker hermed for flere nye henvendelser og ønsker alle på Amino held og lykke med deres forretninger!

Nye henvendelser på dette indlæg vil derfor fra d.d. IKKE blive besvaret.

Mvh. D & A

Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kan I ikke checke play48.com ud og se om det er noget I kan bruge. Der er ingen brugere skal siges efter en del år i luften. Og jeg er efterhånden ved at gå lidt død med hjemmesiden. mail@mikaelc.dk

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for slag, men det er ikke noget for os.

God dag.

Mvh. Daniel

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er i så hemmelighedsfulde?  Hvis i har vundet priser og er dygtige, så fortæl dog hvem i er.  Måske er det kun mig der synes at indlægget er lidt mystisk - indledes med store bogstaver i hvert ord i overskriften - lyder nærmest som et slagtilbud fra tvshoppen, 10 millioner i omsætninger fortæller intet omkring succes eller indtjening - suspekt.

Fra Århus
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Passatempo Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!

Jeg har et færdigproduceret quizspil 'Passatempo', der imidlertid har den grove fejl, at der ved første tryk ikke var oplysninger på bunden af æsken. Disse oplysninger, ved jeg nu, orienterer kunderne sig efter, og de SKAL være der. Spillet har fået fine anmeldelser, men jeg er ikke sælger. Jeg tror på mit spil, idet det har den væsentlig egenskab, at børn og voksne kan spille på lige fod, selv om gætteordene udelukkende findes i det ordforråd, som børn med sandsynlighed kender. Det gælder ord som elefant, mus, agurk, men også begreber som kærlighed, glæde, misundelse samt 'eviggyldige' figurer som Anders And, Superman men ikke ord, der er (endnu) ikke har gjort sig fortjent til at være 'klassikere'.

De nødvendige ændringer på spillet vil koste under 15.000 kroner, jeg vil bidrage til andre ønskelige forbedringer, men salget skal I stå for. Det vil være så stor en fordel for mig, at jeg sælger det til en symbolsk pris på 1 kroner til gengæld for royalties.

Venlig hilsen

Niels Colding

nc.passatempo@gmail.com

 

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej D & A

Jeg har godt set at i har lukket for yderlige henvendelser, så måske er det dårlig stil at komme med en alligevel. Jeg har først lige oprettet en bruger i denne uge, så har af gode grunde ikke set jeres opslag i tide.

Skulle jeg være så heldig at I har 5 min tilovers, vil jeg meget gerne præsentere en idé angående et produkt for jer.

I må meget gerne sende mig en privatbesked, hvis i føler jeg har jeres opmærksomhed.

Fortsat god dag

Vh

Rasmus
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften D og A.

Jeg skriver til jer fordi jeg fornemmer jeg har en rigtig god forretningsidé som jeg godt kunne tænke mig at finde en/flere forretningspartnere, da jeg har erkendt at ideen nok højest sandsynligt ikke vil blive til virkelighed ved min hånd...men det bliver helt sikkert til noget om ikke igennem mig men så på et senere tidspunkt af andre iværksættere, det er jeg overbevist om!

Kunne være fedt såfrem vi måske kunne konferere yderligere på mail om disse ting??

min mail har i, så skriv hvis i er interesseret i at høre nærmere...er klar over at det er et gammelt opslag, faktisk er det præcist 1 år siden i dag i lavede dette opslag, pudsigt nok 😊

Venlig hilsen ME

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Sidder med en idé til en opfindelse og skabelse af et nyt koncept. Tænker det kan sælges world wide på sigt, patent kan tages og ingen konkurrenter. Jeg er lige startet, i kan helt sikkert nå at hoppe med på vognen. Skriv en mail til jannickl94@gmail.com - så kan jeg fortælle nærmere, hvis det er denne slags i søger at kaste jer ud i!:-)

Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  DMR Invest Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kender 4 start-up's som det måske kan være interessant for jer at komme i kontakt med.

Du kan maile mig, så skal jeg formidle kontakten.

Vh Dina

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)