Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.repdoc.dk , har brug for hjælp.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 18
Fra  RepDoc Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

for nogle uger siden kontaktede min ven mig og spurgte om jeg kunne lave en hjemmeside for ham, mit svar var "ja, det kunne jeg", derefterspurgte han hvad den ville koste, hvor jeg gav ham et perfekt tilbud, "det vil koste gratis, nul, niks, nada".

men da jeg stadig er "amatør", ønsker vi hjælp.

www.repdoc.dk - være lidt kritiske og lad mig høre hvad kunne gøre anderledes og hvordan vi kunne netop fange din opmærksomhed som kunde?

med venlig hilsen

Bahir Kosovac

webdesigner hos RepDoc

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bahir

Mit førstehåndsindtryk er er siden godtnok er meget hvid, der sker simpelthen for lidt hvis du forstår hvad jeg mener ?

Billederne i slideren er irrelevante - skift dem ud med nogle lækre billeder samt en tekst der beskriver hvorfor jeg netop skal vælge jer - det kunne være:

Vi bruger kun originale reservedele - vores valg, din tryghed - eller noget i den stil.

Jeg mener du nævnte i en anden tråd at i har prisgaranti i nærområdet ? Det skal helt sikkert også med på forsiden, gerne meget stort.

Jeres pagetitle hedder "forside" - Den er nem at ændre til RepDoc

Hvilken telefon er den i laver flest af ? Få smidt et billede af den ind på forsiden og skriv:

Skift af frontglas på ihpone 5 kun XXX kr.

I kunne med fordel tilføre siden en masse lækre SEO-tekster, der findes mange dygtige tekstforfattere herinde, i kunne f.eks udbyde en opgave på Amino freelancer, ellers er der mange der har et opslag i kategorien "jeg har et godt tilbud til dig"

Hvem er i, og hvilken baggrund har i for at kunne udføre disse ting ? Hvis i har en speciel uddannelse eller en masse erfaring så få skrevet det - så folk føler sig trygge ved at handle med jer.

Husk,  det er positvit ment, alt begyndelse er svær, men du er helt sikkert på rette vej.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Catchprasen under logoet står ekstremt småt, det skal nok laves større - jeg overså det de første gange jeg var inde på siden, det er jo en sjovt lille tekst :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 18
Fra  RepDoc Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er satme dejligt det der.

Vi sætter rigtig stor pris på dine ord.

Det vil ihvertfald komme på tale, til det næste møde.

med venlig hilsen

Bahir

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 18
Fra  RepDoc Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Og og og...
Så ved jeg ikke om vi har valgt et godt koncept ved vores hjemmeside design, altså, "keep it simple, stupid", derfor er den meget hvid? Er det skidt?
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål, det er jo smag & behag, for mig virker det "for" simpelt, selve siden imø i alt det hvide.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Rigtig fin hjemmeside men i skal have mere favre på jeres forside.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)