Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer søges til julekalender

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  www.mariehollesen.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen Smile

Jeg har bloggen www.mariehollesen.dk og vil til jul gerne kunne lave en julekalender til mine læsere.

Julekalenderen går ud på at der hver dag (fra d. 1 dec. til d. 24. dec.) vil være en præmie at vinde. 

Men med præmier hører der jo sponsorer til, så jeg søger en masse sponsorer til at sponsorere en ting eller to, til mine dejlige læsere. 

Som sponsorer vil man selvfølgelig få en god reklamation fra min side af Smile

Bloggens trafik:

Bloggen har mellem 100-350 besøgende om dagen. Dette varierer dog helt vildt, al efter, hvornår indlægget bliver udgivet og hvad indlægget omhandler. 

Hvis der er mere I vil vide eller er interesserede i det potentielle samarbejde er I velkomne til at skrive her eller kontakte mig på min mail: mariehollesenblog@hotmail.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Marie Hollesen:
reklamation
 

? Reklamation?

Tilmeldt 18. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  www.mariehollesen.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik måske udtalt mig forkert i den sætning. Jeg mener bare, at jeg vil reklamere for din side Smile

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Send mig en pb - så finder vi en sponsorgave til julekalenderen. Hilsner Jette.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej marie,

Jeg er temmeligt ny herinde, så jeg kan ikke lige hitte ud af at sende en privat besked, men prøv en gang at send mig en mail på aprilstormphoto@gmail.com, så kan vi måske finde ud af noget :)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Det lyder som en god ide du har fået der, jeg sender dig en mail med det samme.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal da med glæde sponsorer et par sæt produkter fra Cosmos Co. Det kunne f.eks være arganolie og grønt ler, som alle kan bruge, og som vist passer meget godt til din målgruppe. Jeg kan ik lige sende dig en PB, så send gerne en til mig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)