Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler ved brug af loyalitetsprogram (bonuspoint) og fri levering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg har forsøgt at finde svar igennem google og har gjort en hel del søgninger, men kan simpelthen ikke finde en tråd eller noget, som har kunnet hjælpe mig med nedstående.

INDLEDNING:

I forbindelse med min nye kommende webshop, tilbyder jeg alle, som opretter en "OL+ konto" 5% ved hver ordre af selve købsbeløbet (fragten indgår ikke, som en del af de 5%).

De 5% af det beløb, som de tidligere har købt for, bliver tilgængelig på deres konto og kan fx. anvendes ved næste køb de gør hos mig.

Jeg tilbyder derudover gratis levering ved køb over 500 kr.

SPØRGSMÅL:

Hvis kunden har fundet et produkt til 500 kr. eller derover og vælger at tage deres opsparede bonus i brug, der vises i DKK, så trækkes det fra som en rabat af de 500 kr. Beløbet er nu mindre en 500 kr. - er de så stadig berettiget til gratis levering?

Gælder der regler for dette eller er det nok at skrive egne betingelser i forhold til hvad det omhandler?

Håber i kan hjælpe.

Mange tak!

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at kunne sige det med 100% sikkerhed, så tror jeg ikke det er noget der reguleret af nogen form for lovgivning. Jeg tror bare du skal skrive det i dine forretningsbestemmelser. Med mindre du har helt vildt mange varer der ligger lige omkring 500 kr, så tror jeg heller ikke det er en situation du kommer til at stå i særligt tit, specielt med en "opsparing" på 5%.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved nærmere eftersyn af dit indlæg, så er du i din gode ret til at kræve betaling for fragt, da du ender med at fakturere for et beløb under 500 kr.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svar.

Det var umiddelbart også det jeg tænkte.

Jeg skriver nogle betingelser man accepterer ved brug af det.

Hvis der er andre, som har en mening eller ved noget om området, må de meget gerne byde ind.

Tak.

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg som som kunde hos en shop opsparede mig til en rabat så ville jeg rent ud sagt føle mig røvrendt hvis jeg så bagefter skulle straffes for at havde valgt at bruge den rabat jeg havde opsparet ved pludseligt at skulle straffes med at skulle betale fragt det er der sq ikke meget optjent bonus over slet ikke når de 5% enda er mindre end fragt prisen jeg straffes med

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)