Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der penge i Facebook?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu forsøgt et par gange at køre et par annoncer via Facebook, men det er ikke rigtig noget der giver overskud

Kan man tjene gode penge via Facebook eller skal jeg bruge energien andre steder?

Mvh. 
Daniel 

www.Apuls.dk Alt til Fitness, Sport, Vintersport, Sportspleje, Kosttilskud og Wellness. Vi er snart også i Sverige, Norge og Tyskland

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan en rød bil køre hurtigt? Eller burde jeg hellere satse på en grøn?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er da et dejligt forum

www.Apuls.dk Alt til Fitness, Sport, Vintersport, Sportspleje, Kosttilskud og Wellness. Vi er snart også i Sverige, Norge og Tyskland

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel A. Hougaard:

Amino er da et dejligt forum

Daniel du stiller et spørgsmål, som ingen vil kunne svare dig på. Det er jo forskelligt hvad du sælger , hvad dit produkt er, hvilken målgruppe du vil ramme osv. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel A. Hougaard:
Kan man tjene gode penge

For at Amino skulle være et endnu dejligere forum, kunne du f.eks. uddybe hvad du forstår ved "gode penge"Wink

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel.

Det korte svar er, ja, du kan tjene penge via Facebook.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærlig talt har jeg ikke fået 'gavn' af Facebook annoncer.

Har fået 100 likes som hverken synes godt om, kommentere eller noget...

Jeg har ikke tjent noget... Tror Google er et bedre sted, det vil jeg gøre fra nu af ihvertfald :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens lade sig gøre, men umildbart er det en noget længere proces.

Du kan ikke gøre det op efter blot en enkelt annonce.

Jeg fandt et rigtig stærkt produkt og billede, dette kunne jeg udnytte til at hente likes til min facebook side, hvor omkostningen pr. like ligger omkring 25-30 øre. Er netop nået over 4.000 likes for min side nu, og henter 400-500 nye om ugen. 

Udfra alle disse, kan jeg så på et almindelig opslag som bliver boostet ud, få en reaktion på mellem 3-8% af mine "følgere"(likes, deling, folk der går til min side, kommentarer osv.)

Alt dette gør at lige p.t. så breaker det even, og dette er ganske fornuftigt, når man tænker på hvor mange potentielle kunder jeg har skaffet mig de sidste par uge, som jeg så skal forsøge at gøre til handlende kunder over de næste måneder. 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjek den her: 

">

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel A. Hougaard:

Hej

Jeg har nu forsøgt et par gange at køre et par annoncer via Facebook, men det er ikke rigtig noget der giver overskud. 

Kan man tjene gode penge via Facebook eller skal jeg bruge energien andre steder?

Mvh. 
Daniel 

Send mig en PM Daniel - Så skal du nok få et skarpt weekend tilbud på hardcore Facebook marketing, så du kan se hvad Facebook virkelig kan!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)