Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør man med udluftning????

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Palaiseau
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Fra  NeutraTEST Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme. Håber, det kommer til at lykkes for dig :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomsenkbh:
Nogle gange bevæger man sig ud af sin normale verden og hverdag og det skal der også være plads til, tænk hvis der ikke der ikke var nogen der turde det,

Jo men at opfinde den dybe tallerken  igen er måske ikke så smart.   Det virker lidt som om du lige har fået en fiks ide om at starte en smørrebrødsbiks - uden nogen viden på området  eller en smule markeds research - antallet smørrebrøds butikker i KBH er gået kraftigt tilbage de seneste mange år, hvilket burde være stof til eftertanke. 

Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Ravn du kan jo have din teori om hvor vidt det er fiks ide jeg bare har fået mig, og der kan jeg fortælle dig at du tager helt fejl i dine udtalelser her, men synes vi skal stoppe den her, da det ikke skal gå hen og blive en diskussionsklub mellem dig og mig, og heldigvis er der mange som ikke er som dig der kan være behjælpelige og gudskelov for det.. ;) Tak

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra dine tidligere indlæg kan man vist godt kalde meget grøn på området (læs uvidende)   Du må da meget undskyld at jeg ikke er som mange af rygklapperene her på Amino der altid roser folks projekter uanset hvor døsdømte de end lyder.  At lytte til Djævlens advokat vil nok nu nok være klogt ting i sådan et risikofyldt projekt.  

Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Ravn ud fra den måde du skriver ville jeg mene det passede bedre for dig at oprette en profil på wwwjegerenteenager.dk og så husk at lukke din amino profil ned så vi andre kan hygge os herinde tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du virkeligt ikke noget mere intelligent at sige?  Det er vist ikke ligefrem studenterhuen der trykker på dit hoved!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)