Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan investere man bedt 500.000 -1mil

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ved der har været ligne debatter her inde, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen af jer med konkret erfaring hvordan man bedst investere sine penge. jeg er i tænke boks da jeg gerne vil gøre det der potentiel giver bedste afkast med mindst risiko. det skal siges at jeg laver allerede det som gør mig glad så det er en kalkuleret investering jeg er ude efter.

selvfølgelig handler det også om risiko kontra afkast. om man vil være Hands on eller passiv. men kunne godt tænke mig at høre om aktuelle måde, vinkler, strategier fra nogen af jer der har prøvet det med succes og fiaskoer

 Ex. på investeringer:

- investere i små/mellem store virksomheder ( der har bevist proff of concept) der kun skal bruge penge til at styrke deres salgs proces, så de kan få fart på

- omkøb sommerhuse og restaurer moderat, og sælg videre om et par år

- Inestere i lidt større virksomheder 

- Mindre hjemmesider der skal bruge pengene på vækst

- måske købe velkørende virksomhed i ens faglige feldt og selv køre driften

kom gerne med ideer, strategier og ikke mindst gode erfaringer. 

Mvh thor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thor 

Uanset hvilke svar du vil få -  ville jeg nok ikke vove at bruge dem  -  da det svarer til at spørge om hvilket spil på danske spil har i gode erfaringer med omkring vindst.

Men havde jeg investerings kapital, ville jeg købe sommerhuse på tvangsaktioner og derefter istandsætte...  og under et salgsforløb kan disse jo altid lejes ud.

Hjemmeside invest, ser jeg som en meget billig måde at kunne få stort afkast på og modsat et lille tab.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det kommer an på hvor meget tid du selv har lyst til at bruge på det.

Hvis du "bare" vil have dine penge til at yngle, men uden at bruge for meget tid på det, så skal du nok bare sprede din investering på forskellige værdipapirer.

Men hvis du selv har lyst til at bidrage aktivt, så tror jeg du skal kigge på hvor dine evner og passion kan bruges bedst.
Hvad interesserer dig mest?

Hvis det er online og sommerhus branchen, så ring eller skriv endelig til mig.

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hiv evt fat i Fortune Invest Group :-) www.fortuneinvestgroup.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som verden pt udvikler sig, så er råvarer en god investering. Men det skal være fysiske råvarer, og ikke papir/virtuelle varer...

Og der er mange muligheder indenfor dette, dog er korn og lignende næppe det, som du bør gå efter pga det fylder for meget...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)