Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dine erfaringer med Pay Pal, når det er gået galt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Historik:

For mere end 10 dage siden købte jeg på GoPro.com et GoPro 4.

På hjemmesiden skriver de, at de "usaully ships within 24 hours". Jeg tilvalgte enda hurtig levering, mod ekstra betaling.

Varen stod til at være på lager, hvilket den stadigvæk gør.

Jeg betalte med Pay Pal, efter som jeg ikke kunne få lov til at betale med Visakort, da de havde en JAVA app til validering af Visakortet. Jeg kunne have startet forfra med ordren i Firefox, men valgte så at betale med PAY PAL.

Efter 3 dage, da jeg endu ikke havde modtaget en mail om at de har afsendt min pakke, kontakter jeg så GoPro. De siger at de ikke har fået pengene endnu fra Pay Pal, men alt ser fint ud ellers på deres skærm. De vil ikke afsende varen før de har modtaget betaling fra Pay Pal, hvilket de siger altid tager ca 5 dage. Det nævnte de så ikke da jeg bestilte og valgte hurtig levering :-)

Efter 5 dage ringer jeg igen til GoPro og får samme svar.

Jeg vælger så at gå på min Pay Pal konto og oprette en "Dispute", det er på 5. dagen. Jeg sender også en mail til GoPro om at jeg vil annullere ordren.

Jeg har intet hørt fra Pay Pal. GoPro skrev tilbage, at jeg kunne ikke annullere, men kunne vælge at lade være med at modtage pakken.

Her på 10. dagen har jeg stadigvæk ikke hørt fra Pay Pal, GoPro siger stadigvæk det samme.

Pengene blev trukket på min konto ca. 2 dage efter jeg bestilte på GoPro.

Jeg har netop prøvet at ringe til Pay Pal, men det har kun åbent på alm. danske kontortid. Så må ringe mandag.

Mit spørgsmål er så, er der andre som har prøvet at have problemer med Pay Pal der ligner min udfordring?

Jeg har tænkt mig at kontakte mig bank i næste uge, for at få dem til at trække betalingen tilbage, hvis det er muligt.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utypisk, at du ikke får nogen svar fra PayPal.

Det er muligt, at PayPal har blokeret din overførsel til "undersøgelse" af transaktionen.

Det er kun PayPal, som bestemmer, at noget er mistænkeligt. Ingen forklaringer er mulige.

Dvs, modtageren har ikke fået sine penge. Det kan trække sig i lang tid, desværre.

Du er nødt til kontakte PayPal telefonisk, men håbet er lille, da de intet aner.

Åbne dispute/claim og vente... 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve at snakke med Sami Hadell her på Amino

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

Jeg vil lige sige, at jeg ofte bruger min Pay Pal konto, og har også gjort det efterfølgende. Så der er hul igennem :-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sami Hadell - Hvem er det?

Hvis jeg googler site:amino.dk Sami Hadell - kommer der ikke andre resultater end denne side.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohh.... Sami er væk fra Amino. blev så ofte svinet til, og har opgivet.

Prøv søg alligevel på SAMI i søgefeltet, der kommer nogle svar

Sami Hådell, ikke Hadell, sorry

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

en dispute er kun en dialog mlm køber og sælger via/gennem paypal.

du skal gå skridtet videre for at cancle din ordre i Paypal.
Det ved jeg så ikke lige hvad det hedder, eller hvordan man gør, da jeg aldrig har været så langt..... 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

en dispute er kun en dialog mlm køber og sælger via/gennem paypal.

du skal gå skridtet videre for at cancle din ordre i Paypal.
Det ved jeg så ikke lige hvad det hedder, eller hvordan man gør, da jeg aldrig har været så langt..... 

Tak for tippet. Jeg fandt et sted som hedder "End Communication and Escalate to a Claim" - så nu må jeg ser hvad der så sker.
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende! Pay Pal siger GoPro har fået pengene, allerede den dag jeg gennemførte min betaling.

GoPro siger de ikke har fået nogen penge. GoPro vil ikke gå med til at annullere ordren.

Pay Pal siger at GoPro nu skal fremvise et valid trackingnummer, kan de ikke det får jeg mine penge tilbage. Men først om 15-20 dage.

#træls

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal... erfaring når det går galt?

paypal er verdens største amatører! jeg kan på ingen måde anbefale dem... de laver mildt sagt lort i alt hvad de kan, hjælp kan man ikke få og standard mails er deres foretrukne værktøj:)

har en del historier:)

nu koger jeg dem meget ned...

1 : da jeg brugte dem på min side skulle man efter man havde modtaget omkring 15.000 kr. igennem nogen godkendelser... efter flere måneder og MANGE papirer der blev sendt ind til dem med standard svar om at der manglede noget alt i mens jeg ikke kunne hæve mine penge endte det med at jeg skabte mig åndsvag og lidt til i telefonen... og så havde de pludseligt hvad de skulle bruge:) havde prøvet på alle de rigtige måder mange gange inden!

2 : jeg skiftede bank... igen i 3 måneder kunne jeg intet gøre.. jeg kunne ikke indtaste mit nye konto nr. på deres side da den kom med en fejl omkring jeg brugte nogen tegn jeg ikke måtte... og jeg tastede kun tal ind:) IGEN efter mange mails frem og tilbage, opkald og meget andet skabte jeg mig igen åndsvag og så kunne de godt få det til at virke!

3 : havde solgt en mobil på ebay. kunden siger den ikke kom frem og vil have sine penge igen. kunden åben en sag. jeg kan så IKKE pga. det give ham pengene igen da pengene er spærret på min paypal konto, på ebay siger den fejl når jeg vil det... ergo jeg kan INTET gøre for at give kunden sine penge igen andet end at vente på de automatisk lukker sagen... snakkede både med paypal og ebay... og på paypal havde de jo intet at gøre med ebay... lige bortset fra at det er ebay der ejer paypal:)

4 : har prøvet engang at sende pengene til den samme 2 gange... ringede ind til dem... fik svaret at det havde de aldrig prøvet før så jeg måtte selv kontakte sælger... fik hverken penge tilbage eller varen:) dog nogen år siden...

så mit råd er... brug paypal men er der noget der går galt... så er du overladt til amatører der hverken kan eller vil hjælpe dig:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)