Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lead generering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi arbejder på en side, som skal generere leads indenfor et bestemt produkt. De leads skal så sælges videre til virksomheder for hvem disse leads kunne være interessante at snakke med.

Det er ikke "modtag 3 uforpligtende tilbud" stilen.

Der skal svares på forskellige spørgsmål,  hvorefter siden vil foreslå, hvad der kræves af produktet, for at opfylde behovet. Og til sidst accepterer de selvf at blive kontaktet af virksomhederne telefonisk for uforpligtende tilbud.

Hvem herinde har erfaring med implementering af et sådant leadgenereringssystem og kan komme med forslag til programmer, systemer etc.? Eller måske endda hjælpe med det? Passende betaling ydes selvfølgeligt, hvis det er.

Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt også via facebook med dertil hørende applikationer 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro at de fleste annoncenetværk der allerede laver såkaldte Surveys, anvender egenudviklede systemer. Fx har Adpepper noget som hedder iLead.

Det er dog muligt at komme gratis/billigt i gang med leadopsamling ved brug af en såkaldt form builder som fx JotForm eller Wufoo. Begge har mulighed for at opsætte betingelser i formularer, sådan at der præsenteres indhold/nye spørgsmål betinget af valg. 

Der er tale om systemer hvor man trækker formular elementer ind på skærmen i den rækkefølge de skal optræde. Leads bliver opsamlet i en database og kan senere eksporteres i div. formater. Formularerne kan implementeres på eksisterende hjemmesider eller på Facebook.

www.jotform.com

www.wufoo.com

Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Daniel.

umiddelbart virker wufoo som det nemmeste for os. Af de 2. 

Nogen der tilbyder opsætning af hel, men simpel side, hvor lead indsamling med basic data på kunde, er implementeret?

Så giv gerne lyd. Og ja - der betales.

Daniel:

Jeg vil tro at de fleste annoncenetværk der allerede laver såkaldte Surveys, anvender egenudviklede systemer. Fx har Adpepper noget som hedder iLead.

Det er dog muligt at komme gratis/billigt i gang med leadopsamling ved brug af en såkaldt form builder som fx JotForm eller Wufoo. Begge har mulighed for at opsætte betingelser i formularer, sådan at der præsenteres indhold/nye spørgsmål betinget af valg. 

Der er tale om systemer hvor man trækker formular elementer ind på skærmen i den rækkefølge de skal optræde. Leads bliver opsamlet i en database og kan senere eksporteres i div. formater. Formularerne kan implementeres på eksisterende hjemmesider eller på Facebook.

www.jotform.com

www.wufoo.com

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne da godt give et tilbud på opgaven, men er nødt til at vide mere om hvad der konkret skal laves. Har I formuleret en kravspecifikation? Er det en enkelt formular der er tale om eller skal der laves en ny hver måned? Har I færdige indholdstekster og en slags drejebog over forløbet i formularen? Hvad er deadline osv.? Send mig gerne en PM.

Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Scandinavia Housing Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld at jeg bryder tråden.

Daniel kan du sende mig et PM på hvad det vil koste for at få dig til at lave det hele??

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Euroads er vil de største i Danmark når det gælder generering af leads og de er meget gode til det, men finder du en niche så burde det lade sig gøre.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)