Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overdragelse af Dinero regnskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er kasser i en lille forening hvor Dinero ville være perfekt til at styre regnskabet. 

Mit spørgsmål er bare at når nu min tjans som kasser udløber og jeg skal overdrage posten til en ny, kan jeg så overdrage et Dinero regnskab? Jeg synes ikke jeg kan finde nogle muligheder på side hvor jeg kan tilknytte en anden.

Tak for hjælpen.

Mvh

Jan

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Kan du ikke bare give den nye dit password? Eller har jeg misforstået noget?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det et da en work around. Som ikke er super smart, da han stadig vil kunne requeste et nyt password.

Pt er det vist ikke muligt, at overdrage så vidt jeg ved. Med lad os da ser hvad Dinero folket siger.

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Aj, e-mail adressen overdrages/ændres selvfølgelig også, hvis det da ikke allerede er foreningens. Det er lisså simpelt som at overdrage en mail-konto. Ingen dikkedarer.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jaandk:

Hej 

Jeg er kasser i en lille forening hvor Dinero ville være perfekt til at styre regnskabet. 

Mit spørgsmål er bare at når nu min tjans som kasser udløber og jeg skal overdrage posten til en ny, kan jeg så overdrage et Dinero regnskab? Jeg synes ikke jeg kan finde nogle muligheder på side hvor jeg kan tilknytte en anden.

Tak for hjælpen.

Mvh

Jan

Hej Jan.

Du kan ændre din email adresse i Dinero - men det kræver at du ikke har flere regnskaber på denne konto.

Min konto (mand i højre hjørne) -> min konto -> brugerprofil -> skift mail

Håber det hjælper dig videre :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)