Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - virker ikke på de andre computere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Så er jeg i gang med at lege lidt med prestashop, det virker som det skal her på min computer, hvor jeg laver den. Men når jeg skal se shoppen på de andre computer + ipad, så viser den den gamle tema. Jeg kan kun se mine varer men alt andet er det som om der ikke er blevet ændret noget på det. Har f.eks prestashops demo billeder selvom jeg har slettede dem. Er der en der kan hjælpe mig med det.? 1000 tak

Mvh

Kay

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv med CTRL + F5 på den anden computer, så du gennemtvinger genindlæsning af siden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Prøv med CTRL + F5 på den anden computer, så du gennemtvinger genindlæsning af siden.

Tak men det virker desværre heller ikk :/ og den viser i øvrigt siden på engelsk. Jeg har endda fjernet sproget engelsk og det hele i lokaliseringen.

Kan jeg msåke få dig til at kigge.? :D Hvis indholdet er på engelsk, så er det ikk den rigtige.. 

www.keismykker.dk 

Tak :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du clearet din sides "cache" ellers så prøv og tilgå siden fra et privat browsing vindue. Bruger du chrome så tryk ctrl+shift+N for at åbne et sådan og så prøv at tjekke siden der :)

Her loader den fint med dansk sprog og det hele. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kay V. W.:

Kan jeg msåke få dig til at kigge.? :D Hvis indholdet er på engelsk, så er det ikk den rigtige.. 

www.keismykker.dk 

Indholdet er på dansk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i sikre? F.eks den helt på toppen, den er på dansk, ikk? Men så må det være noget med vores computer og ipad at gøre.. Arrh har prøvet alt :/ så træls..

Men tak  allesammen :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den helt i toppen? Det eneste jeg kan se på engelsk er "call us now" og "contact us" som stadig står på engelsk i yoppen og så nogle links osv i footeren. Der er indbygget en oversættelses funktion i prestashop hvor du kan gå ind og redigere, det er desværre ikke alt der er oversat:)

Har du brug for hjælp så smid en besked, så kan jeg prøve at hjælpe dig på teamviewer feks. 

Mvh

Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Den helt i toppen? Det eneste jeg kan se på engelsk er "call us now" og "contact us" som stadig står på engelsk i yoppen og så nogle links osv i footeren. Der er indbygget en oversættelses funktion i prestashop hvor du kan gå ind og redigere, det er desværre ikke alt der er oversat:)

Har du brug for hjælp så smid en besked, så kan jeg prøve at hjælpe dig på teamviewer feks. 

Mvh

Kim

Hej Kim

Tak for det :) Har slettet cache, som du sagde og fandt det her på google (vidste nemlig ikke hvordan man skulle slette det :D hehe)

Clear cache manually

For manual cache clear you need to access your Prestashop installation directory and delete the content of the following folders:

  1. cache/smarty/compile
  2. cache/smarty/cache
  3. img/tmp

Delete all the files in the folders, except of index.php.

Reload your website in browser to take a look at the changes you have made.

Ha en god søndag!

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre du fandt ud af det :) Hvis du bruger Prestashop v1.6+ så findes der en nemmere måde direkte i backoffice under: Avancerede parametere > Ydelse  der finder du en knap i øverste højre hjørne hvor der står "Clear cache".

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)