Så er jeg i gang med at lege lidt med prestashop, det virker som det skal her på min computer, hvor jeg laver den. Men når jeg skal se shoppen på de andre computer + ipad, så viser den den gamle tema. Jeg kan kun se mine varer men alt andet er det som om der ikke er blevet ændret noget på det. Har f.eks prestashops demo billeder selvom jeg har slettede dem. Er der en der kan hjælpe mig med det.? 1000 tak
Har du clearet din sides "cache" ellers så prøv og tilgå siden fra et privat browsing vindue. Bruger du chrome så tryk ctrl+shift+N for at åbne et sådan og så prøv at tjekke siden der :)
Er i sikre? F.eks den helt på toppen, den er på dansk, ikk? Men så må det være noget med vores computer og ipad at gøre.. Arrh har prøvet alt :/ så træls..
Den helt i toppen? Det eneste jeg kan se på engelsk er "call us now" og "contact us" som stadig står på engelsk i yoppen og så nogle links osv i footeren. Der er indbygget en oversættelses funktion i prestashop hvor du kan gå ind og redigere, det er desværre ikke alt der er oversat:)
Har du brug for hjælp så smid en besked, så kan jeg prøve at hjælpe dig på teamviewer feks.
Den helt i toppen? Det eneste jeg kan se på engelsk er "call us now" og "contact us" som stadig står på engelsk i yoppen og så nogle links osv i footeren. Der er indbygget en oversættelses funktion i prestashop hvor du kan gå ind og redigere, det er desværre ikke alt der er oversat:)
Har du brug for hjælp så smid en besked, så kan jeg prøve at hjælpe dig på teamviewer feks.
Mvh
Kim
Hej Kim
Tak for det :) Har slettet cache, som du sagde og fandt det her på google (vidste nemlig ikke hvordan man skulle slette det :D hehe)
Clear cache manually
For manual cache clear you need to access your Prestashop installation directory and delete the content of the following folders:
cache/smarty/compile
cache/smarty/cache
img/tmp
Delete all the files in the folders, except of index.php.
Reload your website in browser to take a look at the changes you have made.
Godt at høre du fandt ud af det :) Hvis du bruger Prestashop v1.6+ så findes der en nemmere måde direkte i backoffice under: Avancerede parametere > Ydelse der finder du en knap i øverste højre hjørne hvor der står "Clear cache".