hej bruger her på amino. jeg vil bare hører om hvordan i har startet jeres webshop og hvordan? som Fx hvor i har opbevaret jeres ting som i så har solgt, og hvordan man for det hele til at hænge sammen, post og kreditoplysninger? jeg vil nemelig gerne starte en webshop om nogle måneder, men jeg vil 110% in i projektet og ikke bare lige midt i det hele finde ud af at jeg ikke vil det her fordi det bliver for svært og indviklet. Mhv en meget nysgerig bruger |
Hej Momo
Det kommer helt an på hvilket produkt du vil sælge, og hvor meget du forventer at sælge.
På min ene webshop sælger jeg bl.a. et faktureringsprogram. Her er ikke tale om noget lager, men om ren software.
I mit andet firma (LidtBedre) sælger jeg f.eks. strømpegarn og wellness. Her er brug for et lager. Men det er ikke større end at jeg kan have det hjemme (har et ret stort hus).
Tænker du derimod på wupti.com, zalando eller lignende webshops, som forventes at have ALT, i rigelige mængder, så skal du nok overveje et eksternt lager.
Post er igen afhængig af størrelse og mængde, og kreditoplysninger er normalt ikke nødvendige ved almindelig handel fra firma til privatkunde.
Prøv eventuelt at skrive hvad du stiler imod, så er jeg sikker på at du vil få flere kvalificerede svar.
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen