Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode råd

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej bruger her på amino.

jeg vil bare hører om hvordan i har startet jeres webshop og hvordan?

som Fx hvor i har opbevaret jeres ting som i så har solgt, og hvordan man for det hele til at hænge sammen, post og kreditoplysninger?

jeg vil nemelig gerne starte en webshop om nogle måneder, men jeg vil 110% in i projektet og ikke bare lige midt i det hele finde ud af at jeg ikke vil det her fordi det bliver for svært og indviklet.

Mhv en meget nysgerig bruger

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Momo

Det kommer helt an på hvilket produkt du vil sælge, og hvor meget du forventer at sælge.

På min ene webshop sælger jeg bl.a. et faktureringsprogram. Her er ikke tale om noget lager, men om ren software.

I mit andet firma (LidtBedre) sælger jeg f.eks. strømpegarn og wellness. Her er brug for et lager. Men det er ikke større end at jeg kan have det hjemme (har et ret stort hus).

Tænker du derimod på wupti.com, zalando eller lignende webshops, som forventes at have ALT, i rigelige mængder, så skal du nok overveje et eksternt lager.

Post er igen afhængig af størrelse og mængde, og kreditoplysninger er normalt ikke nødvendige ved almindelig handel fra firma til privatkunde.

Prøv eventuelt at skrive hvad du stiler imod, så er jeg sikker på at du vil få flere kvalificerede svar.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej viggo.

altså det som jeg tænkte på, var at jeg gerne vil ind på noget med pleje, covers og perfume. jeg bor i et hus hvor jeg har meget lager og opbevarings plads, men sagen er bare om man godt må bruge sin privat bolig til at drive en virksomhed? og leverandør hvor for man i fat i sådan en? og kommer skat efter en hvis man bestiller og sender for meget? det var bare et udpluk af mine mange spørgsmål. fordi det nytter ikke noget at starte et webshop også man finder ud af det her bliver for svært od dyrt.

mhv momo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

momo.:
jeg bor i et hus hvor jeg har meget lager og opbevarings plads, men sagen er bare om man godt må bruge sin privat bolig til at drive en virksomhed?

Ja selvfølgelig, man skal jo starte et sted ;)

momo.:
og leverandør hvor for man i fat i sådan en?

Det kommer fuldstændigt an på hvad du vil sælge. Hvis du tænker på importvare, er der nogle sider hvor der er mulighed for at skrive mails, til fabrikker og forhandlere der fremviser deres virksomhed og produkter. Mange fabrikker og forhandlere har også deres egen hjemmeside.

momo.:
og kommer skat efter en hvis man bestiller og sender for meget?

Ja, i den grad, men man skal altid beskattes af sin fortjeneste. Hvert år skal du selvangive dit regnskab, og beskattes, men hvis du ikke tjener penge ellers, og derved ikke bruger dit frikort, får du alligevel pengene tilbage i skat :)

Tag også et kig på John Hannovers blog, der er en masse af en basis viden du efterspørger!

http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html

Hilsen Simon

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak simon!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)