Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke lande bør vi udvide til og hvilke er no-go?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er i gang med at udvide vores webshop til udlandet. I første omgang starter vi med Sverige, Norge og Tyskland. Men derefter er vi ikke 100% fastlagt på hvilke lande det vil være oplagt af udvide med efterfølgende. 

Vi har følgende lande i overvejelserne til 2. omgang: Finland, Frankrig, Spanien og måske Schweiz. Vil meget gerne høre jeres meninger om flere lande.

Vil meget gerne høre nogle erfaringer, både gode og dårlige med de forskellige lande. Hvilke lande er meget købevillige og hvilke lande er ikke kommet så meget i gang med e-handel endnu. 

Vi forhandler alt til fitness og træningsmaskiner. 

Mvh.
Daniel 

www.Apuls.dk Alt til Fitness, Sport, Vintersport, Sportspleje, Kosttilskud og Wellness. Vi er snart også i Sverige, Norge og Tyskland

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk endelig, at til hvert land skal du have kundeservice på deres sprog og i Tyskland kan du ikke tage mere end 5 til 7 euro i fragt.

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart råde her til at tage et enkelt land af gangen. Ellers så kan i meget hurtigt ende i en rigtig dum situation.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel A. Hougaard:

Vi er i gang med at udvide vores webshop til udlandet. I første omgang starter vi med Sverige, Norge og Tyskland. Men derefter er vi ikke 100% fastlagt på hvilke lande det vil være oplagt af udvide med efterfølgende. 

I kan simpelthen indtage 3 lande på en gang, og så vil du ud i flere? 

Enten har I mange ansatte, eller også forstår jeg ik, hvordan i diffinere indtagelse af et land? Vi andre bruge 1-2-3-4-5 år på at få en god position på ET marked, og I kan klare det på 3 markeder i et hug?

Hele EU handler online, selv Østeuropa, så nethandel er næppe en udfordring, men det er derimod jeres setup. I skal kunne håndtere kundeservice på lokalt sprog, fragt til lokale fragtpriser, have hele hjemmesiden oversat til lokalsprog inkl evt lokal valuta. I skal ligeledes have lokale returneringsadresser, og slutteligt skal I selvfølgelig også have styr på alt det med lokale betalingsmetoder inkl lokale bankkontier i nogle EU lande...

Så hvordan I kan gøre alt dette i så mange lande på så kort tid, det er mig en gåde...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar :-)

www.Apuls.dk Alt til Fitness, Sport, Vintersport, Sportspleje, Kosttilskud og Wellness. Vi er snart også i Sverige, Norge og Tyskland

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver det måske som om vi åbner i alle landende en gang i næste uge. Det er ikke sådan ment. Vi har tænkt os at bruge den tid det tager. Vi er med på det ikke bare lige er noget man gør. :-)

Jeg søger mere inspiration til de kommende lande. Så vil hellere høre om de forskellige landes købevaner, hvilke lande der foretrækker hvilke betalings former eller om der er nogle lande man bare skal holde sig fra. Sådan noget istedet. Hvilke erfaringer har folk med at starte op i fx Frankring.? :-)

www.Apuls.dk Alt til Fitness, Sport, Vintersport, Sportspleje, Kosttilskud og Wellness. Vi er snart også i Sverige, Norge og Tyskland

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel A. Hougaard:

Jeg skriver det måske som om vi åbner i alle landende en gang i næste uge. Det er ikke sådan ment. Vi har tænkt os at bruge den tid det tager. Vi er med på det ikke bare lige er noget man gør. :-)

Jeg søger mere inspiration til de kommende lande. Så vil hellere høre om de forskellige landes købevaner, hvilke lande der foretrækker hvilke betalings former eller om der er nogle lande man bare skal holde sig fra. Sådan noget istedet. Hvilke erfaringer har folk med at starte op i fx Frankring.? :-)

Nu har jeg kigget på jeres shop, og den vil minimum koste 20-30.000 kr at oversætte til ET sprog. Dvs så er shoppen oversat og klar til ET land. Du nævner 3 lande, og søger allerede flere. I min verden lyder det vanvittigt, hvis man bruger så mange penge på oversættelser mm, hvis man ik samtidig får skabt en god omsætning, samt får sig positioneret i det pågældende land...

Derudover er jeres priser væsentlig over konkurrenternes i f.eks Tyskland, England og Frankrig. Og hvis I sender ud fra DK, så dræber fragten jer!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)