Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google kan ikke finde min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at opbygge en hjemmeside ,

men Google kan ikke finde den .

Http://www.det-lille-egern.dk

er der nogen som har et forslag hvordan man kunne forbedre det ?

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det link du lige har lavet fra amino skal nok hjælpe :-)

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Google finder ikke nødvendigvis din side automatisk. Der er så mange sider på nettet at selv google ikke kan følge med.

-Kan du få et eller flere rimelig velrenommerede websites til at linke til dig er det godt.

-Giv Google et tip om din hjemmeside her http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

-Opret din side i Google Webmaster Tools og indsend et sitemap

Herefter venter du nogle dage. Du kan ikke forvente at dukke op på søgning af bestemte nøgleord, men i hvert fald hvis nogen søger på sidens navn f.eks, "det lille egern". Skal du findes på bestemte søgeord skal du nok have noget proff hjælp,

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte Bergmann Søgaard Olsen:

Google finder ikke nødvendigvis din side automatisk. Der er så mange sider på nettet at selv google ikke kan følge med.

google kan sagtens følge med og finde sider selv, og også helt automatisk. Der skal bare være nogen links fra andre sider (som amino) som google kan følge og bruge til at finde siden.

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis man gider at vente på at de crawler forbi, nogle venter forgæves i månedsvis også selvom der er linket til dem.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Assens
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange måder du kan gøre din hjemmeside synlig for Google. Som allerede sagt er det nyttigt at have nogle gode links il din hjemmeside fra andre internetsider. Du kan selv lave nogle af linkene fra blogge, sociale medier og debatforums. Derudover gør du det også nemmere for Google, hvis der er relevans på din hjemmeside og linkene til din hjemmeside er relevante. Og en god linkstruktur på din hjemmeside gør det også nemmere for Google at se relevans på din hjemmeside.

Pernille

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene .

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Pegasus22:

Tak for svarene .

Hej med dig,

Det lyder til at du allerede har fundet svar og kommet videre, men skulle du en anden gang have sider som du gerne hurtigt vil have på Google, så kan du evt. benytte dig af nogle af de råd jeg har skrevet om her: Få din hjemmeside på Google 

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)