Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det perfekte CRM system ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Kender i det, uanset hvad man tester af CRM systemer, så er det ikke lige det man har brug for, det er min oplevelse i hvert fald, men det kan også være mig der bare har nogle underlige krav. 

Nå men mit spørgsmål går på om MS Access er noget man kan bruge til overblik over økonomi, leads, opgaver, huskelister, budget, repeterende opgaver osv. ?  Jeg søger en eller anden løsning hvor man kan skræddersy noget der passer ind i mit behov, det kunne også være et andet program, mest optimalt et eller andet system, hvor man selv kan sidde og udvide/bygge videre på det, og som evt. ikke kræver en 4 årig uddannelse ..

Ja jeg skyder nok lidt over overlæggeren her, men man ved jo aldrig :)

På forhånd tak.. 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis. Ja, det er oftest sådan med standardprogrammer, at de liiii mangler de sidste 10% for at passe præcis til ens egne behov. Jeg har måske noget i posen og vender tilbage.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Ser frem til at høre nærmere :) 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hat do kigget på podio?

Deres interface er lidt spøjst, men det vender man sig til.

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  SkyViewCRM Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Måske kunne du kikke på og prøve SkyViewCRM, som tager højde for, det skal have de funktioner, de fleste har brug for.

Skal du bruge en online løsning, så du ikke skal tænke på back up etc, skal du kunne bruge det på din iPhone, iPad, MAC, PC eller Android, skal du have det integreret med økonomisystem?

Du skal have dine kunder og leads, dine aktiviteter. Skal du også skrive tilbud og sende dem som PDF? Skal du have integration med Outlook, og måske se dit CRM system, medens du sidder i Outlook?

Ofte er det en god idé at vælge 5 ting, der virkelig kan hjælpe dig til at spare tid og penge, samt selvfølgelig sælge mere. Så VED man, man får tingene gjort, og så kan man gå videre og videre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Futurelabs kan skrædder syes til dine behov 100% se denne video

 

Med Futurelabs kan du automatisere alle dine processer så du aldrig glemmer en kunde, et lead eller et muligt salg da du bliver husket på det. 

Futurelabs kommer med Gamification så man skaber en konkurrence imellem kollegaer

- Nem import fra excel (Migration)

- Dansk Support

- Full Scale marketings modul 

- Smarte Rapporter (De sættes op ved drag & drop)

- Integration med Mail så alle mails fanges (Mail Magnet)

- Fuldt kunder overblik

osv osv :) 

prøv gratis idag på www.Futurelabs.dk

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

prøv at se på zapier.com - det er en API-hub som forbinder en masse små og store systemer. Og der er mange gode artikler, tips og tricks til at løse forskellige workflow-problemer på deres blog - se f.eks. deres ultimative guide til CRM automation.

Selv bruger jeg myphoner (disclaimer: mit eget system) og overfører mine vindere til highrise igennem zapier.

På den måde har jeg selv designet mit eget ultimative workflow, uden at binde mig til eet stort system, som lige mangler de sidste 10%. Det er sgu den nye fagre verden!

God jagt!

/Jeppe

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)