Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min idé.. Er den noget værd?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen har fattet en dyt, omkring  at være kollektiv brooker - som er det eneste som virker, hvis man vil over 100 k klassen pr. måned

I am out

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, kom lige til at dobbelt-poste.

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:

Der findes jo også dem her:

carsmart.dk

letsauto.dk

autooffer.dk

Eller en unik løsning som www.mk-carconsult.dk tilbyder . Her får du både rådgivning, anbefalinger, værkstedstjek, garanti og markedets billigste biler, ligemeget om det er privat eller erhverv :-)

Jeg kan godt se konceptet i sider som autooffer etc. Problemet her, er bare at man selv står for at finde ud af hvilken bil man har behov for og hvem kender hele bilmarkedets modeller udover proffesionelle, som ofte er sælgere der skal af med deres eget varelager. I disse koncepter skal du selv finde ud af hvilken bil der passer til dig og dine behov. Derudover er det fint at man får tilsendt "tilbud" fra forhandlerne og man kan bruge dem mod hinanden. Det gør jeg naturligvis også selv, men der er meget mere at hente!

Min sidste erhvervskunde fik sin bil til 40.000kr under markedspris (som er ca. 120.000kr for modellen brugt). Det var han meget glad for, så nu er vi i fuld gang med at finde en mere. :-)

Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

der er et program på tv2 lige nu som handler om din ide.

det heder pengerådgiveren. ved ikke om det handler om biler vær gang. har ikke set programmet før.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)