Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til GOD "hjemmeside-webshop-nematgåtil-billig-megetplads" udbyder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Oct 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mee jer… :-)

Jeg leder og leder efter en GOD hjemmeside udbyder? Når jeg prøver de store, syntes jeg der kommer tillæg på tillæg på hele tiden. Og det er svært at regne ud hvad jeg reelt skal give om måneden.

Jeg søger en udbyder hvor hjemmesiden er NEM at gå til og hvor der er support. Hvor economic og lager kan integreres og hvor der ikke er 1000 tillæg. Jeg håber I kan hjælpe, da jeg har cyklet rundt i det, i for lang tid nu! :-)

Mvh Winnie 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en hjemmeside eller webshop du er ude efter?

PÅ NEMprogrammering.dk forsøger vi at gøre det nemt at lave sin egen hjemmeside eller webshop - måske er det noget for dig.

Læs mere her: Lav din egen hjemmeside 

Jeg vil anbefale vores WordPress kursus, som både indbefatter opsætningen af en WordPress hjemmeside, men også hvordan du udvider den til en webshop med f.eks. WooCommerce. Se mere her: Hjemmeside med WordPress 

Hvis du ikke vil lave det selv, så ville jeg istedet for at lede efter en decideret udbyder, heller få et bureau / freelancer til at lave en færdig webshop/hjemmeside til dig. Det koster dig måske lidt ekstra til at starte med, men så kommer der ingen efterfølgende gebyerer, og du får en side du er 100% tilfreds med Big Smile

Læs evt. mere om hvordan du finder en god udbyder her:

Køb af hjemmeside - hvordan gør man og hvad skal du være opmærksom på? 

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Oct 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Thomas :-) Jeg kigger på det, det er en hjemmeside med webshop… altså alle mine produkter er til salg online :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 23
Fra  mono.net Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winnie!

Jeg vil anbefale dig at prøve www.mono.net for det er et hjemmesideprogram der er utroligt nemt at bruge, og priserne er lige til (Ingen tillæg!). Du kan få en hjemmeside + webshop i responsive design (tilpasset mobil/tablet) + et .dk domæne og en email for 160kr./md. hvis du køber et årligt abonnement :) Du har et ubegrænset antal sider, ubegrænset trafik og ubegrænset lagerplads.

Du kan prøve mono gratis i 14 dage og afprøve alle funktionerne, så du kan se om det er noget for dig. Fidusen er at du selv kan opbygge hjemmesiden via forskellige typer af moduler (tekster, billeder, videoer, produkter), som du trækker ind på hjemmesiden, og på den måde opbygger du nemt alle dine sider og er ikke afhængig af dyre udviklere, når du skal have opbygget og vedligeholdt hjemmesiden.

Du er meget velkommen til at kontakte os på support@mono.net, hvis du har specifikke spørgsmål til at integrere fx economic :) Vi sidder altid klar til at hjælpe.

Fortsat god dag!

De bedste hilsner
Line fra mono

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger one.com

Det fungerer rigtigt godt med prestashop - det kræver lidt arbejde at sætte sig ind i, men det er bestemt det værd

Jeg benytter denne løsning

Webhotel Small (15 GB) - 12 måneder 134,40
Årlig domæneafgift (.dk) 60,00
Oprettelsesgebyr 90,00

+ 25% moms 71,10

I alt inkl. moms

DKK   355,50

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Oct 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. :-)

Tak for svar… Jeg prøver at kigge på det...

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller så tjek min PM :)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Oct 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line.

1000 tak, jeg kigger på det :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)