Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indbrud i butik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  Mobilbud.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virksomhed har adresse og butik på Østerbro i København. Vi havde for noget tid siden indbrud og har faktisk haft det en gang før. Mit spørgsmål er nu, hvordan man anfører det på sit årsregnskab og momsregnskab? Til info fik vi stjålet en iMac og vores kassebeholdning.

På forhånd tak

Morten 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med så kommer det vel an på hvordan forsikringen forholder sig til det?

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  Mobilbud.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det havde jeg ikke lige taget højde for. Forsikringen dækkede intet af det. Dvs vi mistede sådan set aktivet/likviderne ud i det blå.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener bestemt ikke det overhovedet vedrører momsregskab og jo slet ikke i forhold til kasse - andre må byde ind med Imac - men jeg tror ikke man får momsen retur sådan bare fordi den er stjålet.

Dertil kommer så at der er ganske mange krav for at skat godkender sådanne fradrag - politianmeldelse - meget klare beviser for kassebeholding - jeg mener tilmed skat kan se på, at den var forsvarligt opbevaret og samme med iMac - 

Jeg vil råde til at få en revisor til at udføre det nødvendigte bevismateriale og råde med hensyn til nedskrivninger i det omfang det er muligt og hvordan de gøres (ex kan imac jo være skattemæssigt afskrevet allerede sidste år osv)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mobilbud

Jeg syntes det lyder mærkeligt at forsikringen ikke dækker jeres tab, det er ved derfor man har den?

Nu kender jeg naturligvis ikke jeres forhold men de plejer at sætte krav om alarm osv.
Prøv at høre dit forsikrings selvskab om hvad der kræves for at de dækker dit tab hvis der skulle ske et indbrud igen.

Vi kan hos Security Danmark ApS naturligvis hjælpe med dine sikrings installationer såfremt forsikringen sætter krav om det.
De bedste hilsner
Daniel
Security Danmark ApS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)