Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til at registrerer deltagere i konkurrrence

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fantastiske aminoer!

Jeg står og skal på en messe og vil gerne lave en konkurrence. Dog synes jeg der er for meget arbejde i at printe tilmeldningsedler ud.


Så jeg tænkte der måtte være en app til ipad hvor de deltagende på messe kunne deltage i konkurrencen ved at udfylde nogle felter på ipaden.

Efter det vil det så være kanon hvis man kunne trække en liste derfra?

Nogle der kender til sådan noget?

Mvh Christian

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet kan du anvende nogle af de online værktøjer til spørgeskemaer, der findes. I spørgeskemaet laver du så bare "spørgsmål" der hedder "Navn", "Adresse", "E-mail", "Telefon".

Efterfølgende kan du så gå ind og se de enkelte besvarelser - og dermed de enkelte tilmeldte. De fleste udbydere af sådanne spørgeskemaer bør have tilpasset dem, så de også virker på mobiler og Ipads, selvom det selvfølgelig næppe bliver lige så kønt som en desideret app.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var en god mulighed ellers fandt jeg også jotform.com som også virker til kan bruges.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Prøv chimpadeedoo ! Det virker med mailchimp og behøver ikke at være online, du kan uploade alle registreringerne efter eventet hvis du ikke har wifi på stedet. Jeg har selv brugt det på events og det har virket super for mig.

Håber du kan bruge det ellers er du velkommen til at skrive

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)