Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start din egen webshop for kun 1495 kr. ex. moms

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Går du med drømme om, at starte din egen webshop? Det vil jeg gerne give dig muligheden for at realisere. Du har nu muligheden for at få lavet en helt ny webshop - eller re-designet din gamle - for kun 1495 kr. ex. moms

Baseret på WordPress/WooCommerce

Jeg arbejder rigtig meget med WordPress og WooCommerce. Derfor vil din webshop også være baseret på disse to systemer. Der er tale om det mest downloadede CMS til dato - og det dertil mest anvendte e-handelsmodul.

Brugervenligt og salgsoptimeret design

Du får en webshop med et brugervenligt og salgsoptimeret design. Designet er baseret på et premium template, som er valgt og tilpasset på baggrund af dine kriterier, så det lever op til dine forventninger.

Hosting og domænenavn

Prisen dækker opsætning af webshoppen. Derfor skal du selv investere i domæne og hosting. Jeg vil anbefale, at du opretter dig hos enten Meebox eller Unoeuro - danske virksomheder med høj oppetid og god support.

Leveringstid og no cure, no pay

Jeg leverer første udkast indenfor 7 hverdage. Jeg arbejder desuden ud fra no cure, no pay-konceptet, hvorfor jeg arbejder til DU er tilfreds. Jeg laver derfor også udkast, indtil du er tilfreds med arbejdet.

Bestil din webshop nu!

Vil du gerne i gang med en ny webshop? Eller have re-designet din nuværende? Kontakt mig på mail@nuvomedia.dk, så vi kan tage en dialog om dine krav - og derefter sætter jeg i gang!

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du allerede har investeret i hosting, domænenavn og et WordPress-tema, så tilbyder jeg at opsætte en WordPress-installation, installere dit tema og importere dummy data, så det kommer til at ligne demoen - medmindre du ikke ønsker dummy data installeret, naturligvis.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)