Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovativ partner søges til boligsite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , 

Du skal være en haj til sociale medier og have en masse gå-på-mod. Du kommer til at tilbringe et par timer på daglig basis med at skabe "støj" på forskellige medier og senere også for kundeservice mht. boligannoncører.  Vi står 100% bag al det tekniske og samarbejder med hensyn til at etablere samarbejde med professionelle boligrådgivere. 

Vores site har pt. nogenlunde samme funktionaliter som de populære danske boligsites og vil i starten være helt gratis for alle. 

Vi kommer i næste stadie til at indføre premium features, såsom at blive placeret i toppen og afhængig af antal boligannoncer kommer der også andre former for betalinger - men til et lavt beløb. 

Vi differentierer os fra vores kommende konkurrenter ved at tilbyde vores kommende rådgivere en helt ny, innovativ samt værdiskabende tiltag for at få nye kunder på. 

Vi forestiller os at tage en betaling, for hvergang vores rådgiver modtager en forespørgsel om et møde fra en boligsøgende. 

Vi udbyder (1/3) af virksomheden til et symbolsk beløb for den rette partner.

Mener du, du kan bidrage med værdi, så send en privat besked, for at få en online demonstration af vores platforme.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Baldy,

Jeg har gode erfaringer med de sociale medier, samt salg og kundeservice i form af at have været iværksætter i mange år. 

Jeg kunne godt have interesse i dette projekt, da jeg selv har stor interesse for boliger og des lige. 

Skriv en e-mail til mig, også kan jeg lige sende en uddybende e-mail i dag eller i morgen? 

mads@bjergoe.com

De bedste hilsner

Mads Grønning

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Besked sendt

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Baldy.

Jeg vil gerne høre mere samt give Mads konkurrence til stregen hvis ikke det allerede er for sent :)

Send meget gerne en mail til info@iamrasmus.com

Mvh Rasmus 

Fra Danmark
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)