Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vores biograf ide :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :) 

Vi er en iværksætter klasse fra  ZBC, og vi vil gerne høre jeres mening om biograferne i Danmark.
Vi er igang med, at undersøge markedet for at åbne en biograf med senge i Danmark. :) 

Her er vores spørgeskema https://da.surveymonkey.com/s/3L8DF92

Hvis i har gode ideer, kritik eller spørgsmål til vores ide/ spørgeskema - så er i mere end velkommende!  

Hilsen de unge iværksættere :) 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Burkal

Jeg har besvaret spørgeskemaet, ved dog ikke hvor behageligt det ville være med en seng i biffen, skal man tage skoene af? Så håber jeg da at alle har vasket fødderne ellers kommer biffen til at stinke af sure sokker :)

Hvis det er der skal være senge i biograf sal, så ville en seng optage flere stole pladser som betyder ikke så mange gæster ad gangen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der svaret :)

 

Ideen er sjov, men jeg tror også at prisen ville blive for høj til at folk var villige til at betale  - der er jo ikke så mange pladser, og der skal alligevel skiftes en del sengetøj imellem forestillingerne.

 

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups. Jeg kom til at svare på det:)
Spændende idé og godt skema.
Jeg faldt over et sted, hvor I skriver mig istf min.
Mulighederne " Ja/nej/nej, det er en kæresteting" har to nej-muligheder, hvor kun den ene har begrundelse, som så udover at være tøset 😊, næsten lægger svaret i munden på én. "Begrund svaret", evt. med svarmuligeder, kunne overvejes.
"Værdi": Jeg ville nok foretrække"enig" til venstre, men det er en evig diskussion. Overvej evt., ikke at have mulighed for at fise den af med "hverken enig eller uenig", hvilket kunne erstattes med"overvejende" enig/uenig. Herved "tvinger" I svarer til at tage stilling.
Pas på med ja/nej/måske.. "måske" er positivt ladet. Et halvt ja. Sml. "måske ikke".
Jeg vil gerne se den næste version. Skriv evt.
Held og lykke!
Ps. jeg ville måske (!) gerne have mulighed for at leje en sofa med chaiselong 😊.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)