Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform til website - utraditionel website

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg står og skal lave en website, for min far, da han har startet egen virksomhed.
Men websitet skal ikke indeholde en indkøbskurv, og der skla ikke være nogle produkter, som skal sælges.
Websitet skal blot bestå af nogle enkelte sider, hvor bl.a. hans CV skal ligge online, og der skal stå noget om ham den opgave han tilbyder, og så skal der være en side, hvor man kan henvende sig(en kontaktformular), for at få en pris. Desuden skal hjemmesiden både være på dansk, og en på engelsk. 

Jeg vil selv helst kunne lave dette website, så hvad er nemmest og bedst!

Tak på forhånd! 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress helt klart - men det lyder ikke til, at du har nogen form for erfaring med at lave hjemmeside? Hvis dun ingen erfaring har, så ville jeg for din far's skyld anbefale, at få en med erfaring til at lave det, da det lyder som om, at hjemmesiden skal fungere som hans kunders adgang til at kontakte din far. Derfor vil han sikkert gerne have et rigtig flot og professionelt resultat.

Det du søger er ret simpelt, og ville være noget jeg kunne klare på en eftermiddag. Sig til hvis det bliver aktuelt.

www.djsmedier.dk 

Mvh Daniel Sørensen

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)