Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket kassesystem til nyopstartet butik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Jeg er ved at åbne en fysisk butik og med en webshop der skal tilføjes indenfor kort tid. 

Jeg savner gode råd til simple kassesystemer der kan rumme flere produkt grupper (farver, str osv), der kan trække statistikker (lager, salg osv), der kan snakke sammen med lager på webshop, og evt med en dankort løsning - og alt dette uden at jeg skal forkøbe mig i et alt for tungt system der kan mere end jeg har behov for.

Har kigget på vismaepos - izettle - posone indtil videre.

Nogen der har gode råd og erfaring?

Det er lidt af en jungle med lidt for kække sælgere ;)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne. 


Vi har hjulpet en del gange med det og har set både hvad man slet ikke skal gøre samt smarte måder at gøre det på. 

Du er velkommen til at ringe til mig 36990804. Så vil jeg gerne løbe det igennem med dig. 

De bedste hilsner 

Jonas Overgaard

VSI Group 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne
Du har ret Retail løsninger i dk er lidt en jungle.

Men det ser ud til at du har fået afklaret et par vigtige ting.

Du lader til at være afklaret omkring at du ønsker muligheden for at tilkoble en Webshop og derved ønsker du et system der kan trække lager og stam data på tvers for at lette din arbejds opgaver.

For at punkt 1 bliver rigtig godt er lager lidt et must, dvs den løsning du vælger skal kunne håndtere lager om ikke andet stk lager(når jeg skriver sådan er det fordi der er markant forskæld på at vedligeholde et stk lager og en finansielt lager)

Begge disse er dog ikke et must fra start men vil blive et must for at en integreret webshop vil blive rigtig godt ;)

Har du taget stilling til økonomisystem skal dette også være noget din butiks løsning skal kunne snakke med ? dette vil lette dine arbejdsopgaver omkring bogføring af omsætning og i mange tilfælde give dig et beder overblik over dit salg, og derved gøre det lettere for dig at optimere din indtjening.

Hvis du vælger en integreret økonomiløsning kan du med fordel vælge en integreret betalings løsning derved for du lettere ved at afstemme afregninger betalings gaveway(teller/nets osv)

Tror det vigtigste når du starter ud er at afklare ens ønsker for fremtiden og begrænse hvad man starter med, da det oftes bliver for meget hvis man prøver at lave alt på en gang, at starte en butik er en "hård" men sjov process , hvis man samtidig skal løbe gang i en webshop og optimerer salget her løber man nogen gange hurtigt tør for energi... hvilket er en skidt måde at starte på.


Mit bedste råd til dig er følgende.
Vælg et minimums opsæt med mulighed for at udvide.
Økonomi + POS + Betalingsterminal

et bud kunne være
e-conomic + POS software(POS-ONE eller FlexPOS) + IPP350(Viking) dankort terminal(den lynhurtige som netto/bilka osv bruger)
Vent evt med at slå lageret til da det altid kan gøres i forbindelse med startus, på et tidspunkt hvor der er lidt mere luft til det
Vent med Webshop integration til butikke er åben og der er kommet lidt ro på. :)  
(FlexPOS kan integrere med en del webshops

Dbh
Jacob Ipsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Bemærk at iZettle i øjeblikket giver en gratis kortlæser væk. Det er værd at prøve. Jeg har selv lige modtaget min kortlæser.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

annebach:

Jeg er ved at åbne en fysisk butik og med en webshop der skal tilføjes indenfor kort tid. 

Jeg savner gode råd til simple kassesystemer der kan rumme flere produkt grupper (farver, str osv), der kan trække statistikker (lager, salg osv), der kan snakke sammen med lager på webshop, og evt med en dankort løsning - og alt dette uden at jeg skal forkøbe mig i et alt for tungt system der kan mere end jeg har behov for.

Har kigget på vismaepos - izettle - posone indtil videre.

Sørg for at du fra starten vælger en detail løsning som du kan vokse med. I forhold til farve/størrelser går jeg ud fra vi snakker om tøj?

Vi har en løsning som er målrettet tøj brancher, i forhold til brands, farve, størrelse og variantskemaer. Vores løsning er baseret på FlexPOS som vi er førende forhandler af - vi har arbejdet aktivt med FlexPOS i 5 år og kender produktet indgående.

HUsk at nå du vælger leverandør så bør dem du vælger kunne dokumentere kendskab til den løsing de sælger!

Du er velkommen til at kigge på mere på vores kassesystem løsninger. Vi har ingen sælgere ansat, men forretningskonsulenter og supportere som kan hjælpe med at finde en passende løsning til dig. Vi har meget erfaring i at interere til 3. parts webshop så du kan få en sammenhængende løsning.

Mvh. Kasper / Amero.dk 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AnnaBach 

Det kan i høj grad være en jungle at finde det rette kassesystem og til en god pris. 

Hvis du ønsker at få flere tilbud over en gang, tilbyder Kassesystempriser.dk dig op til 4 tilbud fra deres partnere. På den måde kan du få et overblik over hvilke løsninger de forskellige forhandler mener er den rette og et tilbud på denne løsning. 

Håber dette var en hjælp.

Vh.

Denise

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)