Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der bruge pakkelabels.dk?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas.

Som jeg læser det, eksportere begge de moduler du henviser til, direkte til GLS og jeg kan derfor ikke se hvordan data istedet skal eksporteres til pakkelabels.dk?

Synes dog det er lidt en dyrt løsning, hvis I blot foreslår jeres kunder at prøve sig frem, blot fordi I har sendt et produkt på markedet uden at havde afprøvet de funktioner, i praksis, som i fremhæver som værende hvor produktet skiller sig ud i forhold til konkurrenterne.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej D.Ahlmann,

Vores integrationsservice, som vi tilbyder gratis, er en mulighed for at integrere Pakkelabels.dk med webshopplatforme, således at du kan hente ordrer til vores Pakkelabels App, hvorfra du kan købe pakkelabels til dine ordrer.

Køb af pakkelabels på Pakkelabels.dk og vores webshop integrationer mellem Pakkelabels.dk og webshopplattforme er gennemtestet og virker efter den hensigt, som den er tiltænkt.

PakkeShop-vælger på front-end på webshoppen er ikke en del af vores løsning og det er bevidst. Den del vil vi overlade til shop/design partnere om at udvikle/stille til rådighed. Jeg tror, at du har mistforstået vores service/produkt.

  

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener ikke jeg har misforstået jeres koncept.

Synes blot, at når I tilbyder den service I nu gør (Og den tror jeg bestemt ikke der er noget galt med) så burde I også kunne henvise kunder til en løsning der fungere med jeres løsning.

Det vil jo være ret så trist at købe et modul til 695.- for så at konstatere, at det som tidligere nævnt ikke kan samarbejde med jeres integration.

Synes derfor som kunde, at det burde høre under normalt kundeservice, at I kunne besvare hvilken løsning man bør benytte, for at det kan virke med jeres system, da det vel bør være noget I som udvikler kan udrede og man som almindelig dødelig, ikke har en jordisk chance for at finde ud af, på andre måder end før nævnte "Prøv dig frem" metode.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

D.Ahlmann:

Mener ikke jeg har misforstået jeres koncept.

Synes blot, at når I tilbyder den service I nu gør (Og den tror jeg bestemt ikke der er noget galt med) så burde I også kunne henvise kunder til en løsning der fungere med jeres løsning.

Det vil jo være ret så trist at købe et modul til 695.- for så at konstatere, at det som tidligere nævnt ikke kan samarbejde med jeres integration.

Synes derfor som kunde, at det burde høre under normalt kundeservice, at I kunne besvare hvilken løsning man bør benytte, for at det kan virke med jeres system, da det vel bør være noget I som udvikler kan udrede og man som almindelig dødelig, ikke har en jordisk chance for at finde ud af, på andre måder end før nævnte "Prøv dig frem" metode.

Hej D.Ahlmann,

Det er jo ikke sådan, at vores løsning ikke er funktionel uden en GLS PakkeShop-vælger. Det er blot ekstra værdiskabende og nem for brugerne og slutkunden, hvis der eksisterer GLS PakkeShop-vælger, som fungerer med vores løsning.

Men som jeg har nævnte tidligere, så arbejder vi også på at få afdækket hvilke GLS PakkeShop-vælger til de forskellige webshop platforme, der kan fungere sammen med Pakkelabels.dk. Så snart, at vi har fået det afdækket, så vi vil også henvise til disse moduler fra vores hjemmeside.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej D.Ahlmann,

Som jeg læser det ønsker du en fudlautomatiseret integration til YourGLS, hvor du ligeledes får en bedre pris end du normalt ville få ved selv af kontakt GLS.

Vi tilbyder en sådan fuldautomatisk løsning, hvor du via 1 klik i din webshop kan printe dine labels fra GLS, og meget andet.

Via vores Shipping platform kan du, på en fleksible og enkelt måde, tilbyde dine kunder forsendelse med flere fragtleverandører på en gang.

Hvis en sådan løsning har interesse kan du se mere på http://www.webshipr.dk

Du er også meget velkommen til at sende mig en PB eller give og et kald.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Andersen; Nu omhandlede topic jo pakkelabels.dk og ikke et tilbud om salgsannoncer fra et andet firma. Hav en god dag.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Ravn:

I torsdags fik jeg priser fra dem på hhv. GLS og Post Danmark levering til private kunder.  De kunne klare GLS levering til private for 39 DKK + 19 DKK i leveringsgebyr.

Fredag tjekker priserne hos GLS der sjov nok oplyste at de ikke bringer pakker ud til private!  Pakkelabels.dk  blev konfronteret med GLS´s udsagt - lidt presset tilstod de at de muligvis ville kunne tilbyde denne service i løbet af 2-3 uger -  endvidere kom det frem at de nu ret faktisk samme dag var stoppet med at tilbyde GLS´s produkter -  Et meget mærkeligt og useriøst firma.

Ravn

Hej Ravn,

Det er rigtigt nok, at vi åbnede op for salg af GLS pakkelabels i onsdag, men var nødsaget til at deaktivere det igen kort efter. Køb af GLS pakkelabels er midlertidigt deaktiveret, da vi har fundet ud af, at ikke alle PakkeShops rundt i landet er helt informeret om, at de kan modtage en forudbetalt label købt fra Pakkelabels.dk. For ikke at skabe den forvirring og dårlig oplevelse for vores brugere på Pakkelabels.dk, når de skal ned og aflevere en pakke i en PakkeShop, så har vi valgt at deaktivere køb af GLS pakkelabels midlertidigt på pakkelabels.dk. Vi vil vente nogle dage indtil informationen er nået helt frem til alle Pakkeshops før vi åbner op igen. Vi forventer at åbne op for køb af GLS pakkelabels igen inden for en uge.

Vedr. dine priser og omdeling til privat, så er den god nok. Jeg er ked af og beklager, at episoden har medført, at du anser os som en mærkelig og useriøs firma. Det har vi på ingen måder intentioner om at være eller fremstå som.

God søndag.

Hej alle,

Jeg vil følge op og fortælle, at det nu er muligt at købe GLS pakkelabels igen på pakkelabels.dk

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)