Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der bruge pakkelabels.dk?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, søger jeg nogen som har implementeret pakkelabels.dk's løsning i deres webshop.

Vil blot gerne se hvordan løsningen ser ud, når den er implementeret. 

Så skriv gerne link til jeres shop, samt hvilken platform den er bygget på.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I torsdags fik jeg priser fra dem på hhv. GLS og Post Danmark levering til private kunder.  De kunne klare GLS levering til private for 39 DKK + 19 DKK i leveringsgebyr.

Fredag tjekker priserne hos GLS der sjov nok oplyste at de ikke bringer pakker ud til private!  Pakkelabels.dk  blev konfronteret med GLS´s udsagt - lidt presset tilstod de at de muligvis ville kunne tilbyde denne service i løbet af 2-3 uger -  endvidere kom det frem at de nu ret faktisk samme dag var stoppet med at tilbyde GLS´s produkter -  Et meget mærkeligt og useriøst firma.

Ravn

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
I torsdags fik jeg priser fra dem på hhv. GLS og Post Danmark levering til private kunder.  De kunne klare GLS levering til private for 39 DKK + 19 DKK i leveringsgebyr.

Prøv at ringe til GLS. Den pris tror jeg faktisk du kan lave bedre hos dem selv.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

I torsdags fik jeg priser fra dem på hhv. GLS og Post Danmark levering til private kunder.  De kunne klare GLS levering til private for 39 DKK + 19 DKK i leveringsgebyr.

Fredag tjekker priserne hos GLS der sjov nok oplyste at de ikke bringer pakker ud til private!  Pakkelabels.dk  blev konfronteret med GLS´s udsagt - lidt presset tilstod de at de muligvis ville kunne tilbyde denne service i løbet af 2-3 uger -  endvidere kom det frem at de nu ret faktisk samme dag var stoppet med at tilbyde GLS´s produkter -  Et meget mærkeligt og useriøst firma.

Ravn

Jeg synes, at du skal passe meget på med at kalde et firma for et fupfirma!

Jeg har ingen erfaringer med pågældende firma, så jeg kan desværre ikke besvare personligt på dette omkring erfaringer osv.

Der kan jo i ovennævnte eksempel være misforståelser, som vi ikke bliver præsenteret for - derfor synes jeg lige - at man skal passe på med at kalde andres virksomheder for fup.

Du kan eventuelt læse mere om deres produkter i den tidligere tråd:http://www.amino.dk/forums/t/234538.aspx?PageIndex=1

og lidt om deres GLS-løsning:

http://www.amino.dk/forums/t/240642.aspx?PageIndex=1

Her kan jeg hvert fald læse, at der er andre meget rutinerede brugere på Amino, der har fundet deres løsning meget brugbar. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
Jeg synes, at du skal passe meget på med at kalde et firma for et fupfirma!

Normal er jeg meget forsigtigt med at bruge den slags ord men jeg følte mig godt nok noget røvrendt - men når folk tilbyder et produkt de overhoved ikke kan levere er der vel tale om fup? På mig virker meget mærkeligt at de pludselig slet ikke kunne tilbyde nogle GLS´produkter.  Det er ikke ligefrem det de oplyser på Amino.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jacob Kildetoft Henriksen:
Jeg synes, at du skal passe meget på med at kalde et firma for et fupfirma!

Normal er jeg meget forsigtigt med at bruge den slags ord men jeg følte mig godt nok noget røvrendt - men når folk tilbyder et produkt de overhoved ikke kan levere er der vel tale om fup? På mig virker meget mærkeligt at de pludselig slet ikke kunne tilbyde nogle GLS´produkter.  Det er ikke ligefrem det de oplyser på Amino.

Jeg kan godt forstå, at du føler dig røvrendt. Men fup er jo et synonym for snyderi, bedrageri og svindel, hvilket vel både er ulovligt og strafbart. 

Er der virkelig tale om fup i dit eksempel eller bare tale om en meget uprofessionel fejl? 

Fup eller ej, så har de hvert fald været misvisende og alt andet er vel bare ordkløveri for mit vedkommende :) 

Jeg vil nemlig også bare være forsigtig med at kalde andres firmaer for fup. Der kan jo være tale om fejl, misforståelser eller andre ting. 

Ikke desto mindre fortæller din erfaring selvfølgelig noget om virksomheden, som trådstarter kan tage med på vejen. 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
Er der virkelig tale om fup i dit eksempel eller bare tale om en meget uprofessionel fejl?

At tilbyde ikke eksisterende produkter for at påvirke efterspørgslen/egen vindings skyld er naturligvis ikke lovligt. Det er faktisk strafbart og straffes med både bøde og fængsel, alt efter hvor grov forseelsen er.

Jacob Kildetoft Henriksen:
Fup eller ej, så har de hvert fald været misvisende og alt andet er vel bare ordkløveri for mit vedkommende :) 

Det argument gælder bare ikke når man er professionelt handlende. Derfor der findes lovgivning på området. 

Det er ikke for sjov skyld at vi har en forbrugerombudsmand, til at holde øje med at virksomhederne overholder lovgivningen. (ikke i dette tilfælde pga. b2b)

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

I torsdags fik jeg priser fra dem på hhv. GLS og Post Danmark levering til private kunder.  De kunne klare GLS levering til private for 39 DKK + 19 DKK i leveringsgebyr.

Fredag tjekker priserne hos GLS der sjov nok oplyste at de ikke bringer pakker ud til private!  Pakkelabels.dk  blev konfronteret med GLS´s udsagt - lidt presset tilstod de at de muligvis ville kunne tilbyde denne service i løbet af 2-3 uger -  endvidere kom det frem at de nu ret faktisk samme dag var stoppet med at tilbyde GLS´s produkter -  Et meget mærkeligt og useriøst firma.

Ravn

Hej Ravn,

Det er rigtigt nok, at vi åbnede op for salg af GLS pakkelabels i onsdag, men var nødsaget til at deaktivere det igen kort efter. Køb af GLS pakkelabels er midlertidigt deaktiveret, da vi har fundet ud af, at ikke alle PakkeShops rundt i landet er helt informeret om, at de kan modtage en forudbetalt label købt fra Pakkelabels.dk. For ikke at skabe den forvirring og dårlig oplevelse for vores brugere på Pakkelabels.dk, når de skal ned og aflevere en pakke i en PakkeShop, så har vi valgt at deaktivere køb af GLS pakkelabels midlertidigt på pakkelabels.dk. Vi vil vente nogle dage indtil informationen er nået helt frem til alle Pakkeshops før vi åbner op igen. Vi forventer at åbne op for køb af GLS pakkelabels igen inden for en uge.

Vedr. dine priser og omdeling til privat, så er den god nok. Jeg er ked af og beklager, at episoden har medført, at du anser os som en mærkelig og useriøs firma. Det har vi på ingen måder intentioner om at være eller fremstå som.

God søndag.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas.

1. Hvornår regner I så med at åbne for salget af GLS forsendelser?

2. Jeg har nu søgt efter div. GLS integrationer til Prestashop, men som jeg ser det, så findes der kun løsninger, hvor systemet kræver at man har en aftale med GLS og derved sender data automatisk til deres label udskrift.

Jeg kan derfor ikke rigtig se hvordan du mener at man kan benytte en af de allerede eksisterende integrationer og så sende dat videre til jeres side og derved printe labels ud der?

Smid meget gerne et link til et modul der kan arbejde sammen med jeres.

Personlig vil jeg mene, at skal jeres system være foran andre tilsvarende, så skal I hurtigst muligt få implementeret frontend delen i jeres shop integrationer, da det ellers, som jeg ser det, ikke er meget bevendt

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

D.Ahlmann:

Hej Nicklas.

1. Hvornår regner I så med at åbne for salget af GLS forsendelser?

2. Jeg har nu søgt efter div. GLS integrationer til Prestashop, men som jeg ser det, så findes der kun løsninger, hvor systemet kræver at man har en aftale med GLS og derved sender data automatisk til deres label udskrift.

Jeg kan derfor ikke rigtig se hvordan du mener at man kan benytte en af de allerede eksisterende integrationer og så sende dat videre til jeres side og derved printe labels ud der?

Smid meget gerne et link til et modul der kan arbejde sammen med jeres.

Personlig vil jeg mene, at skal jeres system være foran andre tilsvarende, så skal I hurtigst muligt få implementeret frontend delen i jeres shop integrationer, da det ellers, som jeg ser det, ikke er meget bevendt

Hej D.Ahlmann,

1) Vi håber på at kunne lancere i løbet af næste uge.

2) Har du kigget på http://prestashop.butikki.dk/product.php?id_product=16 eller http://technical.dk/websystemer/prestashop/gls-pakkeshop-modul-prestashop/? Vi har ingen praktiske erfaringer med nogle af disse moduler. Vi arbejder dog på at samle praktiske erfaringer fra vores brugere med de eksisterende GLS moduler, så vi kan henvise til dem fra vores side.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)