Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave mad bestilling service på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skriver for at høre om der nogen der kan finde ud af at lave en ''service''  til min hjemmeside, hvor man kan gå ind og bestille mad. Jeg sælger Bagel og Sandwch og derfor skal man kunne vælge brød, smørrelse, pålæg osv. og vælge afhentningstidspunkt. Samtidig skal have mulighed for at betale online.   Når der er en kunde der har bestilt noget, skal der sendes en sms/email til mig, så jeg kan se, at vi har modtaget en ordre. 

Hvis du selv kan eller kender nogen der kan gøre det må du meget gerne skrive til mig.

ps Jeg har allerede en hjemmeside og menu klar

Bagel Chef

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gofran,

hvad ad er linket til din hjemmeside og hvilket framework eller sprog er det bygget op på :) ?

hvis du er interesseret kan jeg give et gratis tilbud på opgaven :)

Mvh,

Kevin

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside hedder www.Bagelchef.dk.. vi fik bestilt domain på one.dk hvis det er det du spørger om? :p

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kan fortælle dig at dit CMS er joomla, og at det er skrevet i php med brug af jQuery framework til frontend :)

kom til at tænke på er der nogen grund til at du vil implementere din egen bestil mad funktion, i stedet for at benytte dig af just-eat ? :)

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver gerne et tilbud på opgaven, men har du en e-mail eller tlf som vi kan kommunikere over i stedet for?

Alternativt må du gerne sende mig en privat besked herinde, så kan vi også tage den der.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)