Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NemID til virksomheder! Bestilling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke bestille medarbejder-nemID til mit firma! Når jeg forsøger at bestille, får jeg bare meddelelsen at "CVR-nummer eksistere ikke". Er det fordi, at min virksomhed først er aktiv pr. 1/11? 
Når jeg ringer til supportlinjen, så får jeg et svar fra en telefonsvarer, at jeg kan bestille NemID over hjemmesiden. Jamen for pokker, det er da det jeg forsøger. 

Så har jeg haft ringet til erhvervsstyrrelsen, ang. ændringer af oplysninger til firmaet, men hun kunne heller ikke ændre i oplysningerne før virksomheden blev aktiv og hun troede det måske var derfor jeg ikke kunne bestille NemID.

Men hvis ikke jeg har NemID, hvordan pokker skal jeg så kunne indberette moms til 1/11? (Det kunne damen fra erhvervsstyrrelsen heller ikke fortælle mig) For det er vel der jeg skal indberette moms første gang? Sådan forstod jeg det da jeg oprettede virksomheden (1/8), men det kan jeg heller ikke finde svar på nogen steder.
Kan jeg se det nogen steder?  

Det er muligvis mig der er ret tungnem ud i det her system. Men jeg er godt nok ret frustreret. Håber der sidder nogle folk som er lidt mere eksperter i opstart af virksomhed end mig som vil hjælpe :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad mener du med, at dit firma først er aktivt 1/11? Hvis det er registreret pr. 1/11, skal dine evt. bilag inden da, dateres 1/11 i dit regnskab. Herved er der heller ingen moms at angive før til næste år.

Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 84
Fra  Meptek I/S Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her

Vil du blive bedre til at præsentere? Læs mere her  http://meptek.dk Yes

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står bare når jeg forsøger at bestille nemID at det firmaet endnu ikke er aktivt. Men jeg tror du har ret mht bilag.
Men hvad vil det sige, at bilagene skal dateres til 1/11?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)