Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger App-Udvikler til mobil-spil

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens,

Jeg søger en fantastisk App-Udvikler, der har lyst til at indgå et samarbejde! Jeg har en idé til en app, der skal gøre matematik sjovt for børn fra 4år og nogle år frem i folkeskolen. 

Har pitchet idéen til min gamle matematiklærer, der er ansvarlig for matematik-læring i KBH (Aka hele Danmark), og han synes det er en virkelig fed idé og en god måde, at gøre matematik til noget sjovt, hvor det ikke virker som om man laver matematik. Pointen er, at hovedmålet med spillet er ikke at lave matematik, men det er sådan man kommer videre i spillet.

Meget kort fortalt, så handler det om, at man har en zologisk have, hvor man skal passe på dyrene, købe nye dyr, tiltrække kunder, sælge souvenirs! 

Hvis du er en app-udvikler, der er interesseret i at revolutionere matematik for børn og få flere til at lære matematik, så send mig en mail på Brandstrup95@gmail.com, så skal jeg nok forklare endnu mere omkring hvordan matematikken kommer ind i det! :) 


Mvh,
Lui Brandstrup 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)