Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er min ide dårlig?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg vil for at få noget positiv kundeomtale og noget goodwill gerne lave et "nordjysk" tilbud, hvor der ikke er så mange "dikkedarer" - det er noget der lokker på disse kanter, kan jeg love dig for.

Jeg regner ikke med at virksomheden skal give nogle former for afkast i løbet af det første år eller to pga. relativt høje etableringsomkostninger. Så et solidt kundegrundlag vil være mit primære mål.

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad du nøjagtig mener med Drone Service, men hvis det er luft foto du tænker på, så husk at dette faktisk kun er tilladt med special godkendte droner og udstyr, samt at du, for at kunne gøre det på forretnings bassis, skal have certifikat, til mellem 15-20.000, så regn med en start pris på måske 100 kg, inden du er i gang hvis det skal være 100% i orden.

Blot et indspark

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

man skal ikke være dum.... MEN heller ikke bange!

du vil altid have konkurrenter ellers vil der komme nogen..!

så uanset hvad de kan og ikke kan... så skal du bare være bedre:)

Inden jeg rigtigt kom igang så jeg ind imellem en eller anden form for konkurrent hist og her og hver gang kom tanken der : PISSSSSS nu troede jeg lige jeg kunne noget... men ak nu er det hele forgæves... jeg bliver aldrig til noget med det her... øv øv det var den drøm...!

og det sker stadig at jeg ser et eller andet nyt firma der vil lave det samme som mig..... og jeg får stadig den tanke at nu er det slut....

men jeg er her stadig og jeg klarer mig fint!:)

har set indtil flere firmaer slå et stort brød op, set nogen med mange penge i ryggen prøve sig frem og andre prale ned hvor store de er og hvad de kan... men jeg ligger og slåsser om første pladsen på trustpilot med et enkelt andet firma (som dog ikke på nogen måde er mine konkurrenter da de sælger til et andet publikum end mig). mit salg er kun gået frem siden jeg startede og nu lever jeg udelukkende af det her og mine kunder er glade for mig og min service:)

så derfor bare gå i krig og kom igang... hellere idag end i morgen!

MEN pas på du ikke bliver for billig... så noget med 1000 kr. husk der er 200 kr. moms i, du skal frem og tilbage, købe maskine, bruge din tid, forsikringer og meget andet... du fatter ikke hvor mange udgifter der hele tiden kommer til som man aldrig havde drømt om... men sådan er det... ikke blive bange for det.... men vær klar over de er der:)

udover det så er min erfaring at billigst sjældent er bedst... og min oplevelse er også ind i mellem at de kunder der går efter billigst også er dem der er hurtigst til at brokke sig..... det er nemlig dem der undersøger markedet... dem der ser en pris og tænker : den er nu meget fin og det vil jeg gerne betale... de er som regel nemmere at gøre tilfredse for de har ikke set en der reklamerer med at de kan få 1000 billeder og 40 timers film for 1400 kr. men vælger så dit til 1000 og forventer det samme.....

mvh.
NIkolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, din ide er dårlig.

Hvis du tager 800,- (+ moms) og bruger fire timer på et opdrag, så er der ikke meget til nyinvesteringer, markedsføring, afskrivninger, opsparing osv.

Problemet med ideen er, at den ikke er skalerbar. Med det mener jeg, at når du får success vil du opdage, at du ikke har tid til alle opdrag og ikke råd til at ansætte folk. Du vil sikkert kunne tjene en skilling indtil du begynder at få seriøs omsætning - og da vil du gå ned.

- Søren.

Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej altimobiler.dk

Tak for et optimistisk indspark! Rigtig fint at have med i overvejelserne.

Det med de 1000,- kr. som jeg nævnte tidligere er også mere ment som en kampagne for ligesom at komme i gang. Jeg tænker at det er rimeligt når kunderne endnu ikke har andre kundeoplevelser - så på den måder viser de mig også lidt ekstra tillid ved at vælge mig.

Men endnu engang tak!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Det lyder godt nok spændende.

(1) Har du undersøgt, hvad diverse tilladelser og udstyr og administration koster, så du har en idé om størrelsen af startkapitalen? Har du lagt budget? Som jeg ser det - og hører på kommentarerne - er der i al fald kød nok til at fortsætte med dette (hvis du da ikke allerede har gjort det).

(2) Jeg synes godt nok, din pris er pauver. 1000 kr. inkl. moms for luftfotos, leveret digitalt. Jeg skulle mene, det mindst er det dobbelte værd. Omvendt, så er der selvfølgelig ikke noget, der er mere værd, end nogen vil give for det. Som opstarts-kampagnepris med f.eks. 50 %'s rabat er det nok fint, bare kampagnen ikke varer for længe :-) Som det også er nævnt, er det ikke altid godt at være billigst, men at være bedst. Når jeg handler, går jeg oftest efter de næstbilligste, fordi de billigste typisk kun konkurrerer på pris.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)