Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed, mangler partner !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer derude.


Jeg står og skal opstarte en virksomhed inden for transport og flyt, men mangler en partner eller en anden en der har en drøm om at starte en virksomhed op inden for transport. De fleste kontakter er allerede lavet med de forskellige virksomheder, disse ting kan sendes, hvis du syntes som person at det er noget for dig.

Så går du med drømmen om at blive selvstændig så skriv gerne en kommentar eller smid mig en besked, jeg svare naturligvis på alle spørgsmål  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CH4000.

Det lyder interessant!

Betyder 4000, at du vil drive virksomheden i Roskilde? Det er i al fald en væsentlig oplysning. Desuden er det vigtig at fortælle, hvad du forventer af en eventuel partner. Skal vedkommende indskyde penge etc.

Fra Vanløse
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at oplysningerne ikke var der til at starte med: 

Men ja partneren skal indskyde penge i virksomheden (Beløb kan fås ved henvendelse)

Og nej som udgangspunkt skal virksomheden ligge i København, men med kontor flere steder i landet.

Det som jeg forventer af en partner, kan personen altid få af vide ved henvendelse.  

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg har en god ven, som selv har startet et transport firma op i kbh og har den første kunde.

 

Han har allerede et enkelt køretøj og enkelte andre aktiver i virksomheden, men har store ambitioner.

 

Afhængig af hvor kapitalstærk en partner skal være, så kan du jo skrive til mig på info@klaradministration.dk, så vil vi meget gerne hjælpe med at skabe kontakte mellem jer.

 

God weekend

Andreas

Fra Vanløse
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider dig en mail :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)