Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS pakkelabels fra kun 34 kr på Pakkelabels.dk (både GLS pakkeshop / med omdeling)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:
Som jeg siger, så har de fleste webshop platforme en GLS pakkeshop opslag modul. F.eks. hos Dandomain kan det sættes op på følgende måde:

Når nu du siger 'de fleste' - Hvilke af jeres understøttede shopsystemer har så:

- Dandomain
- Shopify
- Magento
- Prestashop
- WooCommerce
- Wannafind
- E-conomic

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Nicklas Nguyen:
Som jeg siger, så har de fleste webshop platforme en GLS pakkeshop opslag modul. F.eks. hos Dandomain kan det sættes op på følgende måde:

Når nu du siger 'de fleste' - Hvilke af jeres understøttede shopsystemer har så:

- Dandomain
- Shopify
- Magento
- Prestashop
- WooCommerce
- Wannafind
- E-conomic

Hej Carsten,

Jeg er ret sikker på, at der findes færdigudviklet GLS pakkeshop modul til alle de nævnte webshop platforme (E-conomic er selvfølgelig ikke en webshop).

Hvilken platform benytter du? 

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt benytter jeg Prestashop, og ja, jeg har et GLS-pakkeshop modul, der laver hele integrationen til GLS, incl at danne labels.

Jeg har også integration til PostDanmark.

Min pointe er, at den integration du reklamere med er halv, hvis det skal bruges til noget er der en udgift for shop-ejeren, enten til moduler der kan høste data fra brugeren, eller til selv at få dette lavet. - For mig har det koster ca. 2500,- kr. 

Og det ville det også have gjort hvis jeg benyttede jer.

Jeg synes det er en fin løsning i har, men jeg synes det er værd at nævne, at den ikke er udgiftsfri at komme igang med. - Og 2500 er en del for en nystartet.

Ja, man kan benytte jer uden de integrationer, men så kan KUNDEN ikke vælge pakkeshop og/eller PostDanmark udleveringssted, så skal shop-ejeren gøre dette, og det er altså en lidt ringe service!

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Integration lyser fedt, men jeg for ud fra at vi taler om inkl. fragt til de priser?


Mvh. Tron, mob 31120078, skaalum.t@gmail.com

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker i, at lave en aftale så man kan købe pakkelabels til pakker der sendes til udlandet gennem jer? For hvis i samler en masse webshop sammen, der alle vil sende til udlandet, burde der forhandles en okay rabat hjem. Ofte er det meget svært, at kunne sende pakker til Sverige eller Tyskland til gode priser, når man er en ny og lille webshop og ikke har det store volumen.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Personligt benytter jeg Prestashop, og ja, jeg har et GLS-pakkeshop modul, der laver hele integrationen til GLS, incl at danne labels.

Jeg har også integration til PostDanmark.

Min pointe er, at den integration du reklamere med er halv, hvis det skal bruges til noget er der en udgift for shop-ejeren, enten til moduler der kan høste data fra brugeren, eller til selv at få dette lavet. - For mig har det koster ca. 2500,- kr. 

Og det ville det også have gjort hvis jeg benyttede jer.

Jeg synes det er en fin løsning i har, men jeg synes det er værd at nævne, at den ikke er udgiftsfri at komme igang med. - Og 2500 er en del for en nystartet.

Ja, man kan benytte jer uden de integrationer, men så kan KUNDEN ikke vælge pakkeshop og/eller PostDanmark udleveringssted, så skal shop-ejeren gøre dette, og det er altså en lidt ringe service!

Hej Carsten,

Tak for input. Det er korrekt, at vores integrationen ikke går helt ud til front-end, således at kunderne kan vælge udleveringssted. Det er noget vi vil tage op til overvejelse, men indtil da, så må man gøre brug af de moduler, der allerede eksisterer til de forskellige platforme, eller udvikle sit eget.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

cogito:

Hej,

Integration lyser fedt, men jeg for ud fra at vi taler om inkl. fragt til de priser?


Mvh. Tron, mob 31120078, skaalum.t@gmail.com // */ // ]]>

Hej Tron,

Kan du uddybe dit spørgsmål. Jeg er ikke helt sikkert på, at jeg forstår dit spørgsmål.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jegelskergarn:

Tænker i, at lave en aftale så man kan købe pakkelabels til pakker der sendes til udlandet gennem jer? For hvis i samler en masse webshop sammen, der alle vil sende til udlandet, burde der forhandles en okay rabat hjem. Ofte er det meget svært, at kunne sende pakker til Sverige eller Tyskland til gode priser, når man er en ny og lille webshop og ikke har det store volumen.

Hej Jegelskergarn,

Understøttelse af forsendelse til udlandet ligger i vores planlægning. Det vil komme i starten af 2015.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

jegelskergarn:

Tænker i, at lave en aftale så man kan købe pakkelabels til pakker der sendes til udlandet gennem jer? For hvis i samler en masse webshop sammen, der alle vil sende til udlandet, burde der forhandles en okay rabat hjem. Ofte er det meget svært, at kunne sende pakker til Sverige eller Tyskland til gode priser, når man er en ny og lille webshop og ikke har det store volumen.

Hej Jegelskergarn,

Understøttelse af forsendelse til udlandet ligger i vores planlægning. Det vil komme i starten af 2015.

Snakker vi priser på udlands pakker under standart priser, eller til samme priser? 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Vil det være muligt at gøre sådan at man kan "se" pakkelabelen derinde og ikke kun downloade den ? Det ville gøre det meget nemmere at kunne udskrive direkte fra hjemmesiden til min zebraprinter.

Eller keep up the good work, i har sparet mig for meget tid :)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)