Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde, hvad og hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er godt igang med mit tøjmærke Selfesteem, som er kvalitets træningstøj til gravide. Her har jeg så kontaktet en fag person inden for fitness verdenen, som laver fitness for gravide, angående evt. samarbejde . Hun syntes at det er en god idé, og d. 31 skal jeg så tage turen til KBH for at have et møde med hende. Og her dukker der så en masse spørgsmål:

- Jeg vil egentlig gerne have at hun anbefaler mit tøj til gravide, og er en slags fortaler for det. Kan jeg på en måde lave en aftale med hende om at det kun er mit tøj hun må gøre det ved?

- Er der nogle regler for hvordan et samarbejde skal være?

- Hvad kan jeg give hende til gengæld?

- Skal jeg lave en kontrakt på det, og hvis, hvad skal den så indeholde?

Hvis i har nogle gode ideer til det her samarbejde, så må i meget gerne skrive til mig: kontakt@selfesteem.dk eller her på debatten :)

Jeg vil gerne være så forberedt som muligt til dette møde, da det virkelig vil være god PR for mit produkt. Så kom med alle fif i har!

Hav en dejlig dag!

Mvh Cecilia Rasmussen

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Cecilia Rasmussen:

- Jeg vil egentlig gerne have at hun anbefaler mit tøj til gravide, og er en slags fortaler for det. Kan jeg på en måde lave en aftale med hende om at det kun er mit tøj hun må gøre det ved?

- Er der nogle regler for hvordan et samarbejde skal være?

- Hvad kan jeg give hende til gengæld?

- Skal jeg lave en kontrakt på det, og hvis, hvad skal den så indeholde?

Du kan vel lave en samarbejdsaftale mellem jer to hvor i der står dine ønsker og hendes ønsker. spørg om hun vil være front figur, altså ansigtet ud af til, på diverse plakater osv. og til gengæld kommer hendes firmanavn eller andet på plakater... f.eks. teksten "anbefalet af Navn fra Firmanavn... 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

du kunne også bruge hende som sælger og give hende 25% eller noget for de salg hun laver.

det er altid en god ide at lave en kontrakt og begge skrive under på denne. sørg for at få forventningsafstemt med hinanden om hvad man ønsker at opnå og hvem er ansvarlige for hvad osv.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en god idé! Den tager med videre. Tak :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)