Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe os med erfaring dealsite?!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle amino'er

Min partner og jeg går med tankerne om at starte endnu et projekt op, nemlig et deal-site! Er der nogen herinde som kan fortælle om deres erfaring med at starte et deal-site op.

Hvad skal vi være opmærksomme på? Kan du måske hjælpe os med noget? Evt levenrandør?

Venlig hilsen, Kasper og Lasse
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeres absolute hovedfokus skal være hvordan i skaber trafik til servicen (kunder)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper og Lasse,

Skulle I komme så langt med ideén, at I skal bruge et deal-site så har jeg et færdigbygget i Wordpress tilsalg der aldrig, nået at blive lanceret grundet større fokus på andre projekter.

Sig endelig til hvis det kunne være interessant.

Mvh.
Kristoffer

 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedet for dealsites er fyldt, og alle sælger efterhånden det samme. Så det bliver meget svært, at skille sig ud, og det bliver ligeledes svært at skaffe besøgende, med mindre I kan skille jer ud...

Så jeg ville nok lige genovervej ideen en gang eller to, før I begynder at sætte noget i søen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I være opmærksomme på, at det kan være svært at få en indløsningsaftale i stand når I vil starte et nyt deal site op... Og jeg understreger, at det KAN være svært, ikke sagt at det er umuligt... Vi ansøgte hos NETS/teller, Swedbank, Handelsbanken, Elavon, Valitor S5 osv, osv. osv. og fik alle steder nej, fordi det var et dealsite vi ville starte... Mange af indløserne har den politik, at de IKKE vil beskæftige sig med dealsites, da der har været nogle brodne kar imellem. Dog var der en lille åbning hos NETS så vi i det mindste kunne modtage Dankort og her skulle vi stille en sikkerhed på 100.000,-

Skulle i gå videre med idéen, så ville jeg anbefale, at I finder Jer en niché...

PS! Selve PSP løsningen er ikke noget problem...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)