Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimale links for kunden eller for meget for google?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg sidder lige med nogle tanker omkring interne links på min webshop www.max100kr.dk. 

Når jeg har en produktside som f.eks. handler om en stofledning, og jeg linker i produktbeskrivelsen til hovedsiden for lamper med linket: lampesæt med ledning og spar 15 pr sæt 

Vil det så have en negativ effekt hos google, når jeg også linker længere ned til samme hovedside med linket: Tilbage til Lamper. Hvor det så kun er ordet lamper som er linket? Eller er det bare god navigering for kunderne?

Jeg læste lige noget om at google kun registrerer det første link i en side, men jeg ved ikke om det gælder her.

Og hvis det er en okay måde at linke på, må jeg så linke til samme hovedside med samme ord 2 gange på den samme produktside? F.eks. hvis jeg skriver "LAMPER med ledning og spar...." og "Tilbage til LAMPER", hvor det er er ordet LAMPER der bliver linket fra til samme side 2 gange?

Mvh. Kim

Fra Assens
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan jeg ikke se at der skulle ske noget dårligt ved at linke sådan - tværtimod jeg tror det er en rigtig god ide. Det er intern linkstruktur, og jo nemmere og tydeliger linkstruktur der er på din hjemmeside, jo nemmere har google ved at læse det og kan se det hænger sammen og er relevant.

Pernille

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)