Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Smykke-webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har nu lavet en ny forside til min webshop, og kunne godt tænke mig ris og ros til hvad jeg kunne gøre bedre/anderledes.

Det handler ikke kun om forsiden, men alt hvad i falder over på hjemmesiden. Jeg takker mange gange på forhånd!

www.karat24.dk

Mvh. Casper 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan rigtig godt lige navnet og hele shoppen generelt. Syntes dog det er lidt "bart i toppen.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input :-)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

flot og simpelt! I like it.

Du kunne forbedre brugeroplevelsen af din webshop ved at benytte infinite scroll/endless scroll, så man undgår paginering (at skulle trykke videre til at se smykkerne på næste side. Det gør at når du når bunden ved en af produktkategorierne, så loades næste side af produkter automatisk, så brugerne får et bedre og mere behageligt flow, når de leder efter det produkt de gerne vil købe.

Samme koncept som facebook, når du scroller ned på startsiden.

Håber det kunne hjælpe lidt.

Held og lykke :)

Vh Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Frederik :-) - Jeg får kigget på det.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan overhovedet ikke putte varer i indkøbskurven. Det gælder for alle produkterne på forsiden.

Fra produktsiderne og fra kategorierne kan jeg sagtens, men ikke direkte fra forsiden. 

(Testet med Chrome browser)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg synes også, at det er en cool forside og et cool navn. Forsiden er måske lidt tam og med et meget stort felt til overskriften. Her burde i det mindste dit logo - som også er cool - stå. Jeg synes, du skulle putte den smukke dame længere op, så man ser hende med det samme :-) Jeg kan godt lide at have store typer på min skærm, og så fylder det øverste ret meget, når man har valgt mærke i bunden. Jeg kan nærmest ikke se det uden at scrolle ned.

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper!

Dejligt at se en med samme navn ;-)
Videre til emnet.

Faktisk er jeg fuldt ud enig i Jørgen's mening, og synes du bor smide den flotte dame længere op i billedet. Inifity scroll ville klart hjælpe din side 100%, for at undgå de konstante sideskift. Forsiden er som ovennævnt, ret tør, og bør indeholde noget "ekstra".
Udover dette, et fornuftigt site, med massere af potentiale! 

(Kim Huynh har presset os til se din side. Jeg går på kursus med ham ;-)


Mvh.
Kasper 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega fedt med alle de inputs!

Du har ret Jesper, og jeg er på den!

Tak for svar Jørgen, og kan godt følge dig - Vil helt sikkert få det rykket længere op

Og tak til dig også Kasper - Haha ja jeg har mig noget af en ambassadør i ham ;-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Som allerede nævnt her i tråden, er dit navn super fedt :-) 

Jeg savner visse steder på din webshop, at du vælger at kolonne opdele dit tekstindhold. Fx. på din forside ved "Unikke kvalitets-smykker fås hos Karat24". Du har valgt at lave teksten fremstå visuelt i fuld bredde, hvilket bliver en smule langtrukkent (bokstavligtalt). Lav to kolonner, hvor du til højre har et billede, eller en kontaktform, eller noget andet salgsfremmende, der underbygger tekstens indhold. 

Held og lykke med din webshop fremover! 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)