Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af spiritusmærke

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak babygab - det vil jeg huske! :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

babygab:
Det er skuffende du svarer folk på den måde når de søger råd

Det er sgu også skuffende at folk der ønsker råd,  ikke en gang gider at gøre den mindste  indsats selv før de spøger. 

Spørgeren gad ikke at ulejlige sig selv med klar og tydelig at definere hvad det var han ønskede at starte.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv tjekket det engang, hvor vi havde en russer til at kontakte nogle bryggerier eller hvad det kaldes til vodka, og de forlangte at vi selv havde opskriften.

Så den skal du hvert fald finde først, og det er ned til mindste detalje.

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn... Nu ved du jo ikke noget som helst om, hvad jeg har gjort mig af research - ej heller, hvad jeg har taget af kursus.. Som et eksempel, så er internettet uendeligt og fyldt med forskellige metoder og angivelser for, hvad man kan gøre - Jeg håbede såmænd bare på mere overskuelige råd, i en god ånd, hvor folk nogenlunde simpelt kunne forklare, hvad DE synes man skal tage højde for.. 
Min udeladelse af yderligere basale detaljer, skyldes et håb om, at folk kunne komme ind med deres erfaring af en opstartsfase - hvad der er smart og hvad der er dumt, når man vælger at kaste sig ud i noget som dette. Hvis jeg får basale råd, som jeg allerede kender til, så ved jo bare, at noget af det jeg allerede har gjort mig af viden er på rette spor. 

Nej, jeg er ikke ekspert overhovedet - jeg er en ung og derfor på mange punkter uerfaren knægt, som skal starte noget op og derfor søger råd - Jeg kan ikke se, hvorfor jeg skal svares på en nedladende og respektløs måde. Om du, Ravn, så er en gammel og erfaren krage fra Nordsjælland, eller en 27-årig gut fra Randers ændrer ikke på, at du bør enten give vejledning i en positiv tone, som jeg har fået fra ellers alle jeg har stødt på, på min vej indtil videre, indtil jeg fik en snært af din essens, eller at du så bare lader vær med at kommentere, hvis det kun kan være i en nedladende tone. 

Og kan vi så ikke stoppe den ligegyldige diskussion du ellers har startet - har du flere råd, som er fri for nedladenhed, så tager jeg med glæde i mod dem.
Jeg takker for dit første råd - Jeg er glad for jeg skal være opmærksom på endnu en eventuel udgift - resten kunne jeg godt have undværet.
Tak, og fortsat god aften. :-)  

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, Lars. Den er noteret! :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)