Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vin side ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

I febuar månede startede jeg sammen med min bror www.DitUr.dk, nu har vi så godt og vel 9 måneder senere startede en lignende webshop med salg af vin, primært spanske vine. Hjemmesiden er kommet til at hedde www.DitVin.dk grundet synergien i mellem de to shops.

Vores udvalg i starten er småt, men godt. Planen er at der inden længe kommer flere vine og tilbehør dertil.

Vi vil utroligt gerne have ris og ros af vores side:

Er der noget der ikke fungere? Noget der burde gøres anderledes? osv.

Mvh.

Mikkel

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er flot og nem, men jeg kunne rigtig godt tænke mig bedre søgemulighed i form a kategorier.

Eksempelvis. tør, let, tung, frugtig, osv osv hvor man så kan finde det man kan lide uden at være en expert

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligger gemt i vores søgemaskine i venstre kolonne, men bliver først aktiveret når vi får et større udvalg. men måske vil skal overveje at finde det frem alligevel. Det er nok de færreste der dog vil søge efter land eller område lige pt.

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja udvalget er jo også en ting der lidt mangler.

Det var nu heller ikke så meget land og område jeg ville søge efter. Det har jeg ikke viden nok til. Mere eksempelvis en "tung" og "kraftig" "rødvin"

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Umiddelbart fin side - dog er der mange steder, hvor det ikke er oversat. 
Produktsiden er meget kedelig - jeg anbefaler i kan få lavet noget ala. det Vildmedvin.dk har på deres produktside, som er nogle bokse, som giver et godt overblik over flasken.

Her er et billede af det jeg mener:

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig. :)

Venlig hilsen Mathias

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildmedvin.dk har en rigtig fed løsning der, ingen tvivl om det. Vi har godt set den :) Jeg vil lige gå det hele igennem efter oversættelser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)