Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave en konktret aftale når man er under 18

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og mine 2 samarbejdspartnere skal lave en aftale vedrørende indbyrdes procentdel og betaling. Det hele begyndte med at mig og min ven fandt en programmør, som får en vis procentdel af firmaet på vores hjemmeside, samt en fast betaling. Vi ved dog så ikke hvordan vi skal lave en gyldig aftale med ham, når vi er under 18 og ikke skal starte et firma

Tak på forhånd for jeres tid

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I har jo ret I, at I ikke må starte firma når I er under 18 - som IKKE FIRMA FØR 18 og det er jo fordi I dels ikke må kunne stifte gæld, og dels ikke kan forpligte jer og der er så problemet, for I kan jo skrive alt det i vil og love hinanden og andre alt det I vil, og så løbe lige så hurtigt fra det, hvis lysten opstår desværre

Det handler om at lave en god aftale med den programmør (og som jeg ser det indbyrdes) og eneste sikkerhed den programmør kan få er, hvis jeres forældre går ind og underskriver aftalen med klausul om, at de indstår for indhold og udførelse, frem til den dag I fylder 18 OG samtidigt mindst indtil I så har undertegnet aftalen igen som myndige og derved påtaget jer ansvaret.

Alt andet vil I kunne løbe fra rent ud sagt.

I bør så også ha klart hvad jeres firma er for noget når I blir 18. Et I/S eller et selskab og så bør I ha en ejeraftale klar som i http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html 

god vind med det

John Hannokver

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen, det hjalp rigtig meget!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)