Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske en udfordring til de fleste, eller også er det helt hen i vejret

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går om tumler med en tanke… I flere omgange har jeg købt mig til adwords og SEO hjælp, men desværre stortset hvergang er det blevet til en kæmpe skuffelse for mig da salget på min webshop ikke har flyttet sig en tøddel ved hjælp af de såkaldte eksperter. 

Det jeg nu efterlyser er nogle rigtige eksperter som tror så meget på sig selv at de er friske på at lave en aftale hvor de bliver afregnet i forhold til de konverteringer de kan skabe til min shop, det være sig både gennem adwords og seo. Det burde kunne lade sig gøre da shoppen er sat op med analytic og som sådan fungerer ok.

Jeg ved der er stort potentiale. Det jeg har tænkt mig er at man efter en grundig analyse fortsætter eller opstarter nye adwords kampanger samt at man optimere siden seo mæssigt, disse ekstra konverteringer som dette giver vil give et afkast på x kr. ( alt efter hvad vi kan aftale ) pr. konvertering.

Er den tanke helt ude i hampen eller ???? 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høvding!

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på en PB, eller kontakte mig på mail: khjohansen@icloud.com.

Mvh.
Kasper 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høvding

Nej det er er da en god ide - problemet er,  at der er så mange faktorer der kan påvirke dette.

En ting er AdWords delen og SEO delen, men hvad med konverteringsoptimeringsdelen - hvem laver denne? og hvor hurtig er du til at lave de foreslåede ændringer.

Derudover er der selvfølgelig spørgsmålet om der er nok efterspørgsel og potentiale til at det er interessant for begge parter.

Men der er da bureauer der arbejder ud fra no cure no paySmile

Men hvad hedder din webshop?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, du får lige en mail om ikke så længe :-)

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

er hurtigere end en Ninja :-) 

Da det vil være oplagt at begge arbejder i samme interesse så skal opdateringer/ændringer jo gerne laves så hurtigt som muligt, så i bund og grund er det et samarbejde herom.

Jeg er godt klar over der er flere faktorer der spiller ind, men det jeg søger er et længerevarende samarbejde som gerne skulle udmunde i der drypper noget af i begge kasketter. 

Der er masse af potentiale da vi nu har ca 3000 ordre om året, dette kan meget nemt løftes mange % ( sidste år havde vi det dobbelte )

Shoppens navn holder jeg lige for mig selv lidt med sender dig en pb med det :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)