Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej alle jeg vil barer lave et lille og simpelt opslag herinde mit navn er Kasper og jeg er 25 år gammel jeg har været inde for erhvervslivet siden jeg var 18 år og lavet mange forskelige ting. det jeg søger er en eller nogen som har ideer som er hold barer og ser lovende ud eller nogen der allerede er i gang med med en virksomhed men gerne vil have en partner med ind jeg er åben og frisk elsker gode og nye ideer og det er lige meget hvad det er  barer så længe papirerne og forretningsplanen ser iorden ud :) jeg håber og fra jer og at der måske kunne blive et muligt og holdbart partnerskab! hvis det er så skal i også være meget velkommen til at skrive til min mail som er ckstark8@gmail.com    Mvh Kasper :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt at den lokale benzin-tank søger en "partner" med lige præcis de kompetencer du beskriver. Spøg til side... kan du noget ? :) I så fald hvad ?

Det ville være nemmere at lægge op her om du kan noget, i stedet for at alle skal sende dig en email for at spørge hvad du kan. Jeg tror heller ikke nogen gider.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

MR.Stark:
lavet mange forskelige ting

Kære navnebror. Du er lidt hård, synes jeg, men yes, Mr. Stark, der skal mere på bordet, end at du har "lavet mange forskellige ting". Penge, f.eks. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)