Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp fra diskoteks og barejerer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i tvivl om hvad for en pris jeg kan tage for en dansk produceret vodka i god kvalitet , regner med at prisen bliver ca 70 + moms , hvad syntes i om den pris ?

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg hverken diskoteks eller barejer. Men jeg synes da det lyder meget fornuftigt, ihvertfald ikke for dyr. snarere omvendt.

Men det er et svært marked at komme ind på hvis du pris og kvalitetsmæssigt kommer til at konkurrere med vodkaer som Smirnoff med store firmaer i ryggen.

Hvis du med "god kvalitet" mener Premium vodka lyder det i mine ører alt for billigt.

Men held og lykke med det

Håber at jeg kunne hjælpe lidt

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar håber der er flere som vil skrive

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Babygab.

Hvad er din indkøbspris (skriv en PB hvis du ikke ønsker dette delt i det offentlige forum)
Hvor ligger din natklub henne?
Antal besøgende ca. Fredag og Lørdag?

Der er meget der afgøre, hvilken pris du kan tage for dette. Eventuelt få dit personale til at "smage" på varen, og find ud af om det er noget der kan bruges.

Mvh.
Kasper 

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have læst dit spørgsmål igennem igen kommer jeg lidt i tvivl om din situation.

Vil du sælge vodkaen til diskoteker/barer eller har du selv et diskotek?

Mit svar til dig gik ud fra at du vil sælge vodka til barer/klubber

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry

Vi vil sælge til diskoteker, barer og cafeer , eventfirmaer  og lignende

 

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke skrevet spørgsmålet fyldestgørende nok og vil lige uddybe lidt

Vi er producenter af vodka som vi skal sælge til detail , diskoteker og caferer  , og eventfirmaer og spørger jer alle om 70 + moms er realistisk for at i er interesseret i at tage vodkaen i jeres sortiment.

Kvaliteten på vodkaen er rigtig god 

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  spiritusforretningen.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

har været i barbranchen i 11 år nu. Hvor jeg har været barchef, daglig leder. De steder jeg har været, har jeg stået for alt indkøb også. 

jeg vil sige, at en pris på 70 kr. + moms. Lyder fair nok. Og nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvad dit produkt hedder, og hvilken kvalitet produktet har. Men ligesom andre produkter, så får man jo hvad man betaler for :-) men derfor kan dit/jeres vodka jo sagtens være en super kvalitet til næsten ingen penge :-) de steder hvor jeg har været, har jeg taget en indkøbs aft. Med fra hela Wine (de har produkter som Cuba vodka mm.) og der kan jeg købe en flaske vodka til 60 kr. + moms, og hvor man får 1 på 8. (Man køber 8 flasker vodka, også får man 1 flaske gratis) 

men håber du/i får succes med jeres vodka, og det er jo nemmere at sælge ens produkter hvis folk kender ens produkt :-) så det er bare med at hoppe i arbejdstøjet og få nogle folk til at købe jeres produkter til baren. :-)

står gerne til rådighed hvis du/i mangler ideer, eller gode råd :-) 

go dag. 

Michael Valentin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)