Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav din egen app

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg er fanget i en ide, som jeg ikke kan udføre før jeg finder ud af hvordan jeg laver en app. Jeg leder og leder for at finde et sted hvor der står sort på hvidt hvordan man kommer igang. Jeg kan hverken finde videoer eller fornuftige blogs/steder at starte. Jeg ved der er en del firmaer som laver apps, men ideen var sådan set at have det lidt som "hobby" også bare for at holde budgettet lidt nede. Dertil kommer kodningen, som jeg heller ikke er den skarpeste i, derfor skal det læres stille og roligt.

Mit spørgsmål er så. Er der nogle erfarne? Hvordan og hvor har i lært det? Findes der guides til kodning af apps osv.

Mvh.

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke lige den bedste til apps, men min kammerat bruger noget der hedder phonegap og han synes det er rigtig godt. Derudover så er det gratis og kræver bare det grundlæggende kode kendskab. Måske er det nemmere at google koderne end en tutorial til at lave apps ;)

Ved ikke om det kan bruges, men prøv programmet og så kender du om ikke andet fremgangsmetoden :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde tonsvis af vejledninger til  hvordan du laver din egen app over alt... Hvilken telefon/system vil du starte med?

Fra Kolding
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det letteste at lære er nok App Inventor, hvor du kan lave apps til Android uden at skulle lære et programmeringssprog. Det er ikke alle apps, det giver mening at bygge i App Inventor, men du kan lave de fleste, og også bruge GPS, SMS, databaser, webservices osv.

Mange hilsner

Kristian

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt det prøver jeg! :-)

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mmh så har jeg nok været uheldig. IOS i første omgang

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt Kristian det prøver jeg! :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)