Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger konstruktiv kritik til min webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

http://mxstickers.dk/

jeg har for halvanden måned siden fået min hjemmeside op at køre. den er blevet sat sammen af en privat ung webdesigner og har ikke kostet det store. jeg synes bare ikke jeg har fået det ud af den som jeg gerne vil have da det er meget minimalt hvad der er kommet ind via hjemmesiden mit primære salg ligger på facebook. jeg søger kritik på hvad der kunne være bedre og hjælpe min webshop og ideer til hvordan jeg eventuelt kunne få noget mere trafik på siden og forhåbentlig lidt flere ordrer. søger også gode ideer til Facebook annoncering. på forhånd tak :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Din webshop loader meget langtsom.. Jeg tror det skyldes det store baggrundsbillede, samt det store billede på forsiden. Dette er ikke særligt fordelagtigt for dig i forhold til den gode førstehåndsindtryk. 

Indholdet på dine produktsider roder rundt, og står asynkront med hinanden. Fx. her. http://mxstickers.dk/?product=born-to-race 

Få lavet nogle mere klart opdelte koloner, og arbejd videre ud fra disse.

Flere steder ser du URL sådan ud: http://mxstickers.dk/?page_id=733 (Dette er bestemt ikke godt, hvis du påtænker at have et godt forhold til Google). 

Håber du kan bruge ovenstående konstruktivt :-) 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt af en anden, så loader siden langsomt.

Du mister omkring 30% af dine potentielle kunder, hvis din side tager mere end to sekunder om at loade. Din tager 7.75 sekunder om at loade, tjek evt: Pingdom -

Det store baggrundsbillede roder rundt, det har ikke samme placering/skalering/zoom når man browser fra side til side, det forstyrrer øjnene meget.

Der er en "dødt" link i din footer, sikkert til udvikleren, det er ikke sikkert det har noget at sige i forhold til brugerne, men Google kan ikke lide "døde" links.

Når man er inde på produkterne og f.eks vælger at en sticker skal være "pink", så kommer der ingen forhåndsvisning af produktet i den valgte farve, det i sig selv gør at jeg aldrig ville handle på din side, jeg vil se hvordan det produkt jeg køber ser ud. Det kan jeg ikke få lov til.

Der er nærmest ingen tekst på produkterne og den tekst der er, mangler korrekt grammatik, alt er skrevet med små bogstaver, det gælder tekst på siderne, men også i sidernes titles.

Generelt så er der ingen klare linjer for elementernes placering, det er forstyrrende at kigge på hjemmesiden.

Jeg håber at du kan bruge min konstruktive kritik til noget Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Rigtig fin hjemmeside

uiddelbart kan jeg ikke finde noget

at sætte finger på, så super godt.


Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vild med baggrundsbilledet. 

Husk at få et favicon logo. :)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes siden er rigtig lækker og overskuelig. Men når jeg prøver at klikke mig videre på produktsiden, sker der intet?

I ønskes god vind med jeres webshop herfra :)

Med venlig hilsen 

Jonas Wiuff

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Lige et side spørgsmål (kan se du er lokal) - kan du lave alm. foliobogstaver til bilreklame ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mikk586a:

hej aminoer

http://mxstickers.dk/

jeg har for halvanden måned siden fået min hjemmeside op at køre. den er blevet sat sammen af en privat ung webdesigner og har ikke kostet det store. jeg synes bare ikke jeg har fået det ud af den som jeg gerne vil have da det er meget minimalt hvad der er kommet ind via hjemmesiden mit primære salg ligger på facebook. jeg søger kritik på hvad der kunne være bedre og hjælpe min webshop og ideer til hvordan jeg eventuelt kunne få noget mere trafik på siden og forhåbentlig lidt flere ordrer. søger også gode ideer til Facebook annoncering. på forhånd tak :)

Hej mxstickers.dk

Jeg må ærligt sige at jeg synes at din side ser en smule sjusket ud på den designmæssige front. Det store billede på forsiden kan jeg ikke rigtig se hvorfor skal fylde så meget? Hvad med i stedet at forklare de besøgende på siden hvad din side handler om, jeg var meget i tvivl i starten.

Jeg håber det hjalp en lille smule, held og lykke!

Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)