Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til seriøs webshop - er oppe at køre og godt igang

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en partner til min webshop, som allerede er godt igang og har stort potentiale.

Jeg driver lige nu shoppen alene, og den bevæger sig stille og roligt i den rigtige retning. Jeg driver shoppen ved siden af et fuldstidsjob, og er nået dertil hvor jeg ikke kan vækste den mere alene. Derfor søger jeg en partner, så vi i fællesskab kan tage firmaet til næste niveau.

Hvis jeg finder den rigtige partner, behøves et indskud ikke, men du skal være 100% seriøs og villig til at give den gas! Vi kommer til at drive firmaet sammen, så du skal være klar på at være med til at tage beslutninger, komme med nye ideer, osv.

Det absolut vigtigste for mig er at du har den gejst og det drive der skal til for at få succes, og at du har erfaring og stor interesse for ehandel.

Derudover er ting som SEO og Adwords erfaring, og online markedsføring generelt, store plusser.

Hvis du mener du er den person jeg søger, så lad mig høre fra dig.

Ønsker du mere info omkring shoppen og mig, så kontakt mig venligst privat. Helt kort om mig selv, så er jeg 31 år og har arbejdet med ehandel i 8 år.

Mvh.
Brian Larsen

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian - det lyder rigtig interessant. 

Jeg har arbejdet med online markedsføring i 5 år. Først på konsulent siden hvor og pt hos en af de store teleselskaber hvor jeg har ansvaret for al online markedsføring. 

Jeg er 32 og bor på Østerbro i Kbh. 

lad mig endelig hører noget med om shoppen og dine styrker. 

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, det blev en kommentar - svar gerne privat. 

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Har sendt dig en privatbesked :)

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hører stadig gerne fra interesserede :)

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian hvad er det du ønsker at sælge ... har en masse kontakter,utrolig billig revisor (familie) . men mine kompetancer er indenfor det maritime, og materialer , bygge reperation.. trives fint med computer, har dog ikke den store erfaring med adwords .. jeg sejler 1 måned ude , hvor jeg kan være til rådighed på pc´en . og så er jeg 1 måned hjemme . hvor jeg kan gå 100% op i det .. 

glæder mig til at høre fra dig .

Mvh. Kenneth Meisner 

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Kan ikke skrive privat til dig. Send mig gerne en mail på onit99fs@outlook.dk så kan jeg lige skrive lidt om mig selv.

Mvh mortenice 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

smid mig gerne en mail på kruse@iseek.dk

Lidt dumt du ikke har nogen kontaktinfo i tråden :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenice:
Hej Brian

Kan ikke skrive privat til dig. Send mig gerne en mail på onit99fs@outlook.dkså kan jeg lige skrive lidt om mig selv.

Mvh mortenice 

Har sendt dig en email.

Joakim Kruse:

Hej Brian

smid mig gerne en mail på kruse@iseek.dk // */ // ]]>

Lidt dumt du ikke har nogen kontaktinfo i tråden :) 

Hej Joakim,

Jeg gik ud fra folk ville kontakte mig via privat besked, men det ville nok have været smart med en email adresse også :)

Den er brianlarsen82@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)