Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør I med projekter/idéer I ikke selv kan føre ud i livet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør i med projekter/idéer i ikke selv kan, eller har tid til at føre ud i livet?

Det kan være fordi i ikke man nå det. Ikke har de fornødne ressourcer/viden. Har for mange ideer eller af andre grunde.

Nu har vi haft Podworld i ca. 2 år, og har ikke rigtig nået det ønskede resultat. Idéen udsprang af en stor interesse for podcast og var inspireret af et lignende dansk site, som nu ikke eksistere længere. Muligvis fordi de startede for tidligt. 

Podworld er et portal for webinar, e-learning og podcast alle med interesse for business, iværksætteri og viden af en hver slags. 

Podworld omhandler således omhandler formidling af webinar/videokommunikation mellem brugere og foredragsholder/underviser/produktformidler.

Vi står nu i en situation hvor vi overvejer om vi skal lukke siden, forære den væk eller lavet et samarbejde med nogle der kan hjælpe med at føre projektet ud i livet.

Er der nogen herinde der har være i en lignende situation? Hvad gjorde i?

Har på fornemmelse at mange vælger at lukke selvom man måske med de rette personer kunne få projektet op at køre. Og med Podworld vil vi næsten hellere give projektet til en anden som for de fornødne evner og tid til at føre det ud i livet, end at lukke siden.

Vh. Podworld

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også at mange må lukke deres projekter fordi man har haft svært ved at finde samarbejdspartnere eller nogen der kunne føre et eller godt projekt ud i livet.

Det er ikke altid nemt at finde egnede samarbejdspartnere. Det kender jeg selv.

Synd at skulle lukke et projekt hvis der er et potentiale med folk med de rette kompetencer.

Kun selv godt lide at vide hvor andre finder gode samarbejdspartnere til deres ideer og projekter.

Fra Søborg
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Podworld,

Ærgeligt at høre jeres historie, da man virkelig kan mærke at projektet betyder noget særligt.

Jeg er lidt nysgerrig mht hjemmesiden. Jeg kan se i er kommet et godt stykke, men hvad var/er jeres mål med siden hvis i nu havde mulighed for at fortsætte med projektet, og hvorfor er i gået i stå? 

Og så kunne jeg jeg egentlig også godt tænke mig at høre lidt om teamet. Hvor mange er med på projektet og hvad er din/jeres baggrund?

Jeg skriver sådan set fordi jeg ved et tilfælde fik sendt et link til denne tråd, da jeg selv for ikke så længe siden startede en hjemmeside op der, på nogle kanter, godt kunne minde en smule om det i er i gang med - og så alligevel ikke helt.

vh Emil

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to i projektet med henholdsvis en baggrund indenfor IT og programmering samt økonomi og markedsføring.

Ja, projektet betyder noget særligt for os. Mener også der med den rette indsats vil kunne komme noget godt ud af det.

Selvom vi har mange ideer, mangler vi nogle som kan tilføre projektet udvikling af projektet mht. nye ideer mm., herunder sortere i de mange ideer vi har. Kort sagt se projektet med friske øjne. 

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er synd hvis i må lukke siden. Har i fundet en løsning med samarbejdspartner?

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle henvendelser og gode råd :-)

Det ender nok med at vi afhænder Podworld. Muligvis vil vi forære den til nogle der kan og vil drive den videre...

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der ikke er andre tilsvarende portaler, burde i da kunne finde nogen der kan drive siden videre.

Er det så svært at finde nogle der vil? Syntes heller ikke i tråden at jeg kan se at der er nogen der har svaret på hvad andre gør i en lignende situation hvis de ikke selv kan føre en ellers god ide ud i livet?

Er det generelt svært at finde en partner til et projekt herinde?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)