Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flersproget Wordpress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at lave et wordpress site med frontend på både Dansk og Engelsk.

Der kommer til at være en onepage forside og 2-3 enkelte sider (om os, handelsbetingelser osv.).

1. Hvad vil I anbefale rent SEO-mæssigt: et subdomæne (da.minside.com) eller den anden metode såsom minside.com/da?

2. Gælder det stadigvæk at jeg ved et subdomæne ikke får noget SEO-"juice" med fra den anden side, som jeg gør ved f.eks. /da løsningen?

3. Kan man et sted fortælle Google at der er flere sprog for den enkelte side, så der ikke opstår noget Dublicate Content problem mht. billeder o.l?

4. Hvilket plugin vil I anbefale? evt. Polylang? (det skal også være muligt at oversætte menuen, det er jeg i tvivl om Polylang kan klare)

Jeg ser meget frem til at høre jeres forslag!

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det bedste plugin til Wordpress er WPML - kan alt du ønsker og mere til. Held og lykke med din side.

Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Jørgen.

Flere svar er stadigvæk meget velkomne!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Funguide Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fiftyfive

Rent SEO mæssigt er den bedste løsning ikke subdomæner, men at hvert land har sit eget domæne, det synes jeg i stedet du bør overveje.

Det lyder umiddelbart også som et enkelt site, så omkostningen for den løsningen bør være begrænset.

Mvh

Jens

Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Angående spørgsmål 1 (subdomæne eller anden metode), har jeg valgt at de forskellige sprog skal ligge på minside.com/da, minside.com/us, osv.

--

Derfor, søger jeg stadigvæk opklaring på følgende to spørgsmål:

3. Kan man et sted fortælle Google at der er flere sprog for den enkelte side, så der ikke opstår noget Dublicate Content problem mht. billeder o.l?

4. Hvilket plugin vil I anbefale? evt. Polylang? (det skal også være muligt at oversætte menuen, det er jeg i tvivl om Polylang kan klare)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)